Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside nede igen og igen og igen :-(

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Har du kikket på optimering af hjemmesiderne?

Ikke nok, fandt dog ud af at udbyderens server var noget så grundigt nede, men ja der er brug for optimering.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:46

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
købe et stabilt webhotel hos

nu var flere af meebox servere vist nede i over 10-12 timer for mindre end 2 dage siden, 10-12 timer er ikke "stabilt webhotel"

Jeg har haft meebox i over et år nu og har ikke oplevet det du siger.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:12

WordSEO:
Jeg har haft meebox i over et år nu og har ikke oplevet det du siger.

det var der mange andre der gjorde for et par dage siden.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
købe et stabilt webhotel hos

nu var flere af meebox servere vist nede i over 10-12 timer for mindre end 2 dage siden, 10-12 timer er ikke "stabilt webhotel"

Hvis du ønsker en total forsikring imod nedbrud skal du vist se dig om efter nogle løsninger der er noget dyrere end du betaler hos meebox og alle andre mainstream udbydere.

Du finder kun meget få webhoteller hvor der ikke kan ske nedbrud af 10-12 timers varighed en gang om året eller en gang hvert andet år. At stemple en webhost som ikke-stabil pga et enkelt nedbrud på nogle få af deres servere er dybt useriøst, og vidner om en manglende forståelse hvor hvordan tingene hænger sammen.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 06:29

Thomas Frost:
og vidner om en manglende forståelse hvor hvordan tingene hænger sammen.

giver jeg dig ikke ret, 10-12 timer tager det ikke at restore en maskine selv fra det værste nedbrud, har man nedetid på 10-12 timer er det fordi man har et single point of failure der tager for lang tid at få op og spille igen længere er den ikke.

har du et korrekt setup er det slet ikke muligt at have nedetid der varer mere ned max den tid det tager at restore en maskine og det kan umuligt tage 12 timer.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Thomas Frost:
og vidner om en manglende forståelse hvor hvordan tingene hænger sammen.

giver jeg dig ikke ret, 10-12 timer tager det ikke at restore en maskine selv fra det værste nedbrud, har man nedetid på 10-12 timer er det fordi man har et single point of failure der tager for lang tid at få op og spille igen længere er den ikke.

har du et korrekt setup er det slet ikke muligt at have nedetid der varer mere ned max den tid det tager at restore en maskine og det kan umuligt tage 12 timer.

Igen taler du uden at have nogen viden om hvad der præcis skete. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan du kan kloge dig på andres hosting uden at kende nogen detaljer. Jeg kender ikke nogen detaljer så jeg kan ikke udtale mig om det ligesom dig, men har du overvejet at der kan være andre problemer end bare at serveren gik ned og skulle restores?

Generelt bør man efter min mening ikke svine andres produkter eller services til hvis man ikke kender detaljerne, men du kan måske sige mig hvad der præcis skete under nedbrudet og hvad der blev lavet af fejl efter din mening, eller snakker du bare uden at vide hvad der skete?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 06:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
snakker du bare uden at vide hvad der skete?

fuldstændigt irrelevant, faktum er at det ikke virkede i 10-12 timer eller mere, har overhovedet ikke brug for at vide hvorfor det ikke virkede. Der er udbydere på markedet der har markant flere kunder der har kørt i 10-20 år der ikke har disse problemer.

forklaringer (og dem er der jo ikke kommet nogen af da Meebox jo ingen forklaring kom med) kan man ikke bruge til noget, man kigger på fakta og fakta er at det ikke kom op med det samme.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Thomas Frost:
snakker du bare uden at vide hvad der skete?

fuldstændigt irrelevant, faktum er at det ikke virkede i 10-12 timer eller mere, har overhovedet ikke brug for at vide hvorfor det ikke virkede. Der er udbydere på markedet der har markant flere kunder der har kørt i 10-20 år der ikke har disse problemer.

forklaringer (og dem er der jo ikke kommet nogen af da Meebox jo ingen forklaring kom med) kan man ikke bruge til noget, man kigger på fakta og fakta er at det ikke kom op med det samme.

Ok med det svar formoder jeg du udtaler dig uden at vide noget som helst om detaljerne, det var godt at få på plads.

Det er i øvrigt rimelig vildt hvis du har fuldt samtlige servere hos nogle udbydere i 10-20 år og dermed kan vide at de ikke har haft et par servere i 10-20 år der har stået stille mere end hvad du mener er rimeligt, jeg formoder det er endnu en ting du udtaler dig om uden at have detaljerne på plads (?).

Lad os bare stoppe diskussionen her. Jeg tror de fleste er klar over der kan ske fejl i en hvilken som helst virksomhed og på et hvilket som helst system, og du er nok en af dem der tillægger andres fejl størst betydning hvorimod der er en del andre der er klar over der findes en virkelighed hvor der altså sker fejl en gang imellem.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 07:07

Thomas Frost:
hvor der altså sker fejl en gang imellem.

Sker der alle steder, de skal bare ikke vare 10-12 timer.

De 3 udbydere jeg/vi benytter har ikke i den tid vi har benyttet dem haft nedetid af den kaliber og ja, det er 10-15 år (ikke 20)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:27

Søren.Pedersen:

Thomas Frost:
hvor der altså sker fejl en gang imellem.

De 3 udbydere jeg/vi benytter har ikke i den tid vi har benyttet dem haft nedetid af den kaliber og ja, det er 10-15 år (ikke 20)

Ja på de servere DU ligger på, du aner intet om hvorvidt der har været et server nedbrud på en af de andre servere hos de pågældende firmaer de sidste 10-15 år. Faktum er at du hverken aner noget om det nedbrud hos det firma du omtaler negativt eller de firmaer du senere mener skal være bevis for at det ikke sker andre steder, længere er den vist ikke.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)