Mine sites: komiarbejde.dk og myspotify.dk og alle andre sites går konstant ned og det er blevet værre og værre den sidste uge, og i dag HELT galt. Min hostingudbyders hjemmeside hævder at der ikke er nogen nedbrud, så jeg satte en pingdom.com konto op og har checket siden først på eftermiddagen og det ser ærlig talt ud af lort, enten er der timeout eller også connection refused. Mit spørgsmål til de kyndige er så... er det fordi der er noget galt med mine hjemmesider, det er klassiske Wordpress-sites, eller er det hostingen det er galt med, gider ikke overfalde en eller anden sys,adm hvis det er mine sider der er lort?
Og nej, skyldes desværre ikke totalt overload af trafik (gid det gjorde :-))
En ting man skal lige skal være opmærksom på når man bruger pingdom er at fordi at pingdom sender ret mange requests (især hvis man har den til at tjekke hvert minut) kan det ske at deres IP addresser bliver blokeret af din udbyders firewall. Så man skal altid bekræfte resultatet, også anbefalder jeg kun at tjekke hvert 5 minut således serveren ikke bliver overloadet med alt for mange requests, og plejer også at opsætte en statisk html side uden noget data til at teste på (giver bedre response time/mindre trafik forbrug).
tjah, det kan der vel være flere meninger om, selvfølgelig ikke optimalt hvis ens side hele tiden er nede. Vi giver selv 99.9% oppetids garanti, hvilket der os er en del andre der gør :)
og grunden til du ikke flytter til en mere stabil udbyder den er? Nu er det ingen hemmelighed at surftown konstant har og har haft problemer, hvorfor bliver du hængende?