Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil der ske med mine domæner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jo Meebox som webudbyder nu, og jeg er rigtig glad for dem. De har virkelig været hurtige til at besvare alle mine spørgsmål, og hjælpe mig, hvis der har været problemer.

Men de kan ikke installere FFMPEG på deres server. Jeg skal nemlig bruge FFMPEG, da jeg skal køre et Joomla/Jomsocial community, hvor brugerne skal kunne uploade videoer, og afspille video fra andre udbydere som youtube osv, på mit community. Desuden skal der også være live streaming og en form for videochat.

Jeg anede ikke hvad FFMPEG var for et par måneder siden, og er heller ikke helt sikker nu. Men det er åbenbart noget, som kræves, når der skal afspilles videoer og f.eks. live streaming.

Nu vil jeg prøve at kontakte Redhost/redweb og se om de kan hjælpe med det. Jeg ved, at de har speciale i Joomla.

Men et lille spørgsmål. Hvis jeg nu lige i et stykke tid ikke har et webhotel. Jeg er nemlig slet ikke færdig med mit community endnu, så mit webhotel står faktisk tomt. Dog har jeg jo nogle domæneadresser, jeg ikke vil af med, samt jeg har valgt den ekstra funktion i form af dedikeret IP, så jeg har min egen IP adresse, som kun kan bruges af mig.

Hvis jeg stopper som kunde hos Meebox, og venter med at købe et nyt webhotel, hvad sker der så med mine domæner? De er tomme nu. Har som sagt ikke lagt noget ind på dem, da jeg ikke er færdig med mine websider. Jeg har jo betalt for dem for et år af gangen. De udløber først igen i December 2012. De er også købt i gennem Meebox. Bliver de så ugyldiggjort, så andre kan købe dem? Mister jeg dem? Hvis jeg nu f.eks. først køber et nyt webhotel om to måneder, er mine domæneadresser så gået tabt? Samt hvad med min dedikerede IP, som også er købt igennem Meebox?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21

Dine domæner flytter du blot med over til din nye udbyder eller alternativ "parkererer" dem ved f.eks. www.gratisdns.dk

Ret problemløst og forholdvist simpelt.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:38

Nu fik jeg lige en alarm pga. vores firmanavn så så denne.

Vi har FFMPEG på alle servere - så det er ikke et problem.

Vi understøtter også alle mulige andre specielle krav som bruges af f.eks. JomSocial, Sobi Pro m.v.

Så du skal være velkommen :)

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:11

Hej Thomas

Hvis du stopper hos meebox beholder du stadig dine domainnavne dem styre du hos dkhostmaster uanset hvorduhar kobt dem

Men den ip adresse du har kobt hos meebox mister du hvis du lukker da den er en ip adresse hos
 meebox

Billige seo pakker

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:26

Jeg tror ikke jeg kan se dem på dkhostmaster. Det er kun domæner med .dk. Mine er .com. Så jeg ved ikke, hvor jeg har dem, hvis jeg ikke har et webhotel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)