Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg mine smykker/armbånd?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er mit første indlæg her på sitet, så jeg er spændt på at høre feedback.

Baggrund:
Efter at have udviklet ideen om at have et personligt smykke, med flere farver armbånd, har jeg selv lært at lave smykkerne og remmene. For at gøre konceptet større, har jeg nu aftaler med virksomheder, både i danmark og i udlandet, der kan masseproducere både smykker og remme i høj kvalitet.

Hjemmesiden www.pljewelry.dk kører og administreres af mig selv og jeg er godt klar over at det ikke er en optimal løsning med flash, men det virker og er nemt og billigt at administrere. Input modtages gerne!

Det jeg mangler er at komme ud over kanten og få udbredt budskabet, men økonomi er en hindring. Alle penge jeg har smidt i projektet er mine egne og budgettet er stramt, så hvordan kommer jeg videre herfra?

Facebook er prøvet og prøves stadig, men det går for langsomt!

Firmaet er enkeltmandsvirksomhed!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:16

At du laver smykker af faldskærmsline er efter min bedste vurdering en pressemeddelelse værd - vinklet rigtigt burde det kunne give dig noget god og billig omtale

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  ithotline.dk Skrevet kl. 13:27

Fed ide og fedt produkt.

Vil anbefale dig at få styr på dit site (webshop, tlf nr nederst højre) før du går i krig med PR... Tror du mister et stort publikum med dit site...

Go vind :)

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  ithotline.dk Skrevet kl. 13:28

Fed ide og fedt produkt.

Vil anbefale dig at få styr på dit site (webshop, tlf nr nederst højre) før du går i krig med PR...

Tror du mister et stort publikum med dit site...

Go vind :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:32

Input til hjemmeside: Hvorfor har du valgt en meget opmærksomhedskrævende rød som baggrundsfarve? Det genere mine øjne rigtig meget!

Markedsføring

AffiliateGoogle AdWords og nogle Facebook annoncer til at speede din facebook process op :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:51
Din biver ikke vist på min iphone, måske har det med noget med flash at gøre..
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 14:04

God ide. Havde jeg ikke tænkt på som en mulighed! Godt man kender en journalist!

Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 14:06

Problemet med flash er at det ikke er apple venligt! Point taken. Få forbedret hjemmesiden!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 08:36

Hej Peter

Flot koncept.

Mht. markedsføring:

Du kan med fordel (i forhold til SEO) lave særskilte sidetitler til dine undersider - som det er nu ser det ud til at du har samme sidetitel på hele sitet.

Held og lykke!

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:39

nye hjemmeside nummer der kan ses af søgemaskinerne det er simpelthen for hårdt at optimere en flash side.

jeg ville vælge en standard cms pretashop, magento, med mere der findes massevis gode

for lige ingen tekster søgebar for søgemaskiner ,det vil nærmeste ikke hjælpe noget at få massevis links til siden for der er sådan set intet der kan ses af søgemaskinerne og når får en pressemeddels er det øv det ikke oveni vil give det samme som et links vil gøre til en anden side som kan læses af google.

få videoer på siden

google plus og twitter ja har facebook hvad kan se men de andre giver også lidt trust værdi

det er bare knokle der ud ad i en stor iværksættere passion der siger du er en vinder

her er et par ekstra tips og ideer http://www.amino.dk/forums/t/153147.aspx#1035451

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)