Jep, her er min klare anbefaling af en særdeles dygtig kvinde, som kan blive din næste medarbejder. Jeg kender hende som meget kompetent på flere felter. Men læs hendes egen beskrivelse herunder: JOB SØGES INDEN FOR BOGHOLDERI OG REGNSKAB. ”Jeg er frisk, dynamisk pige på 37. Bor i Vejle. Jeg har været selvstændig siden 1996, hvor jeg har fungeret som regnskabskonsulent. Dette arbejde har givet mig mange gode oplevelser, men krisen sidste år nåede desværre også mig, og jeg har derfor måtte finde nye udfordringer. Jeg kan tilbyde en fleksibel arbejdskraft, som ikke kun har styr på tal, men som også kan være din sparringspartner. Jeg har været så heldig at få lov at snuse til en masse brancher. Herunder kan nævnes, produktion, ejendomsmægler, ejendomsadministration, import og eksport, handel, offentlige, service, IT branchen. Sidst men ikke mindst har jeg således også haft klienter inden for film- og musikbranchen. Alle brancher og virksomheder er unikke, bl.a. fordi virksomhedernes ledere styrer tingene forskelligt. Jeg er en meget loyal person, og påtager jeg mig en opgave, følger jeg den altid til døren.” Interesserede kan kontakte mig på mob.22 12 71 62, eller mail jenjensen.privat@gmail.com Læs mere om mig på linkedin-profil http://linkd.in/ACRoTo Venlig hilsen Jennifer Jensen
|
Brug for ny dygtig medarbejder?