Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din næste medarbejder kan blive Jennifer Jensen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jep, her er min klare anbefaling af en særdeles dygtig kvinde, som kan blive din næste medarbejder.

Jeg kender hende som meget kompetent på flere felter.

Men læs hendes egen beskrivelse herunder:

JOB SØGES INDEN FOR BOGHOLDERI OG REGNSKAB.

Jeg er frisk, dynamisk pige på 37. Bor i Vejle. Jeg har været selvstændig siden 1996, hvor jeg har fungeret som regnskabskonsulent. Dette arbejde har givet mig mange gode oplevelser, men krisen sidste år nåede desværre også mig, og jeg har derfor måtte finde nye udfordringer.
Mit firma: http://www.basic-regnskab.dk/

Jeg kan tilbyde en fleksibel arbejdskraft, som ikke kun har styr på tal, men som også kan være din sparringspartner. Jeg har været så heldig at få lov at snuse til en masse brancher. Herunder kan nævnes, produktion, ejendomsmægler, ejendomsadministration, import og eksport, handel, offentlige, service, IT branchen. Sidst men ikke mindst har jeg således også haft klienter inden for film- og musikbranchen. Alle brancher og virksomheder er unikke, bl.a. fordi virksomhedernes ledere styrer tingene forskelligt.
Mine arbejdsopgaver har varieret meget, i forhold til de klienter jeg har haft. Jeg har dog næsten altid haft bogføring som enten primær eller sekundær opgave. Derudover har jeg haft ansvar for personaletrivsel, optimering af virksomheder, indkøb, salg, projektledelse, matchmaking mellem leverandør og indkøber. Jeg stortrives med ansvar og målsætninger. Da jeg jo er bogholder, kan jeg bedst lide, at budgetterne går op i større enhed, også selvom opgaverne ikke altid er af økonomisk art.

Jeg er en meget loyal person, og påtager jeg mig en opgave, følger jeg den altid til døren.”

Interesserede kan kontakte mig på mob.22 12 71 62, eller mail jenjensen.privat@gmail.com

Læs mere om mig på linkedin-profil http://linkd.in/ACRoTo

Venlig hilsen

Jennifer Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Brug for ny dygtig medarbejder?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Roder du med bogholderiet og regnskabet Skype-Angry- og trænger til prof. hjælp?

Kontakt hende ( se 1. indlæg) direkte via kontaktinfo, og hils fra mig

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for de søde ord Flemming :-)

Kontakt mig gerne i denne uge og få en snak om, hvad jeg kan tilbyde dig... eller tjek min hjemmeside www.basic-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Selvom jeg har takket dig mange gange telefonisk Flemming....vil jeg også gerne gøre det her i

offentligt Forum.

TUSIND TAK FLEMMING!

Jennifer Jensen er en knalddygtig pige..som vi rent tilfældigt kom i kontakt med via din tråd og som vi

faktisk ansatte på stedet. Personlig har jeg aldrig haft en ansat med sådan et fantastisk gå-på-

mod. Det er bare herligt.

Jeg sender gerne et par flasker vin til dig i Esbjerg ved lejlighed.

Peter

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Skide god stil af Flemming og Peter-revisorYes

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 08:41
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Rigtig god succeshistorie - det hjælper at formidle budskabet om dygtige medarbejdere gennem sit netværk. Her kan man da virkelig sige, at der var tale om win-win.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Man må hjælpe hvor man kan

( er min overbevisning)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:45

Jeg er helt enig. Jeg synes dog at derer en tendens til i disse år, at flere og flere læner sig tilbage og venter på at blive hjulpet, fremfor at se sig omkring efter steder, de selv kan hjælpe. Nogle gange er det ikke så meget der skal til og i mange tilfælde giver det muligheder, som man ikke selv havde kunnet forudse.

Alle har noget de kan hjælpe med!

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 10:55

Ja nu hvor vi er ved rosen, så vil jeg også gerne knytte en god kommentar til overskriften fra Flemming. Der var en person herinde for nylig som skrev "jeg er en katastrofe som sælger" og her ser vi lige netop en overskrift som fanger og som giver en lyst til at overveje en ansættelse, så jeg håber inderligt at de folk som tvivler på sig selv derude at de får læst denne tråd. Det er bare med at komme i sving :-)

Held og lykke allesammen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)