Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek mit nye website - DAGENSSANG.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg ser sangen fra igår, skriver den stadig 21 februar i toppen af siden.

:: HDMI kabel ::

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:14

lidt mere om jer side hvem er i og om koncept på siden

de sidste videoer på siden , det kunne være sjovt også kunne se de andre dagens videoer på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hvis siden bliver stor nok, og 2millioner køber via din side, så tjener du da en million ;-).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:18

Emil Hyldeborg:
Kommentar-feltet har jeg faktisk også overvejet, og tror faktisk det kunne fungere super godt. Eneste minus er at det - igen - vil komme til at fylde meget på siden, og man blive nødt til at scrolle, for at komme ned til feltet.

Du kan jo lave kommentarerne i en folde-ud-boks. Hvis man vil se kommentarerne, så trykke man på en eller anden knap/link, der folder en boks ud. 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for en stjerne :).

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 17:35

Hvem er den person som giver mig 1 stjerne?:)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:43

Emil Hyldeborg:

@Alexander: Kommentar-feltet har jeg faktisk også overvejet, og tror faktisk det kunne fungere super godt. Eneste minus er at det - igen - vil komme til at fylde meget på siden, og man blive nødt til at scrolle, for at komme ned til feltet.

Kunne du ikke placere kommentar-feltet i højre side af din hjemmeside. Der lader til at være en del plads?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fedt koncept og diverse ting og sager!

Det er fedt nok med sådan en side, så godt ord igen der!

Men jeg syntes måske, at siden bliver for simpel! Jeg mangler noget jeg kan se på mens jeg høre musikken og skrive til f.eks. kommentarboksen. Syntes måske også baggrunden bliver for dyster til, at det er en sang side, der er jo meget musik som afgiver glæde, såvel også sange som afgiver former for surhed eller hvad man kalder det. Så det ville for mig være fedt hvis der var en blanding af glade og triste farver! Det er bare min mening, ved ikke med andres 

Og Jeppe, det der med hvem der har givet dig 1 stjerne og ditten og datten, er det ikke noget med, at hvis man vil se det så skal man blive plus? Hvis ikke, så er det unødvendigt, ikke for, at virke streng men for mig virker det som om du er meget ivrig?

- Mads Grønning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Nu har jeg prøvet at fyre op for de vilde 80'er farver - tjek det lige ud :D

Mht. kommentarfelt i siden... Begge sider er jo sådan set "booked", når først der kommer lidt flere sange (som dagene går Wink ), da der så vil være pile, så man kan bladre i gennem dagene.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:53

Kan du ikke sætte pilene under videoen i stedet, og på den måde skabe plads til et kommentarfelt i højre side?

Din side har et kæmpe potentiale, for at de brugere, der tjekker siden, skriver en kommentar, så det får en viral effekt.

Så jeg mener, at du skyder dig selv lidt i foden, hvis du ikke udnytter den mulighed :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)