Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek mit nye website - DAGENSSANG.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er.

I går lancerede jeg et nyt website - DAGENSSANG.DK.

Det er et simpelt koncept, hvor der hver dag lander en ny sang på siden. Det kan altså bruges som god inspiration, til at finde nye genre af musik, nye typer grupper, bands osv.

I nat fixede jeg et lille arkiv, så man kan tjekke tidligere sange, og en "bladre"-funktion, så man ved hjælp af pilene, kan tjekke tidligere sange.

Jeg har bygget et lille administrator-panel bag det, så jeg kan tilføje sange, og vælge hvilken dag den skal være "Dagens sang". Det var lidt af en opgave at bygge arkiv-systemet, da jeg ikke er så vant til at arbejde med datoer i PHP, men det lykkedes til sidst - med stor hjælp fra funktionen strtotime :-)

Men hey! Er der ikke nogle Amino'er der har lidt feedback til siden? Jeg har forsøgt at holde den ultra simpel - men er den for simpel? Lad mig høre :-)

De bedste hilsner fra
Emil Hyldeborg 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:29

Fed idé.

Kommer lige med lidt kort feedback.

Jeg savner sangtitlen i tekst, så man kan se kunstner og titel uden at skulle pause videoen.

Hos mig, går teksten fra facebook knappen ind over Play/Pause, volume og tid i Youtube videoen.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at overskriften er så stor.

Håber du kan bruge det til noget.

Dbh Lars

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 12:30

Der er jo ikke så meget at kommentere på (hvilket kan være en fin ting) er der en måde du kunne skrive sangtitlen et sted? Folk ville jo måske gerne vide hvad de hørte ;)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:46

Du kunne evt smide tekst + akkorder så man kan spille sangen hvis man kan lide den. Teksten giver dig vel også lidt mere indhold :)

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 12:48

Fed side!

Jeg synes, at du bør sætte et Facebook-kommentarfelt ind under videoen, så folk kan kommentere dagens sang, hvilket så vidt jeg ved betyder, at din side automatisk også bliver delt på deres væg på Facebook Smile

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:52

Og måske noget affiliate til et sted hvor man kan købe sangen - hvis muligt.
Lidt for simpelt og "kedeligt", men idéen holder så det gælder bare om at komme i gang med version 2 af Dagenssang.dk :)

Held og lykke med projektet :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

TUSIND tak for al Jeres input! :-)

Jeg havde faktisk overvejet at fyre titlen ind, men gik faktisk lidt væk fra det igen. Jeg synes det er federe, hvis brugeren ikke har et "forhåndsindtryk" af det man skal til at høre, før at sangen rent faktisk går i gang.

Og HVIS man så gerne vil tjekke titlen, kan man kører sin cursor ind over playeren, også hopper titlen frem :-)

@Lars Østergaard: Jeg har ændret lidt på skriftstørrelsen - er de forskellige elementer "skilt" ad nu?

@Laust: Jeg ved ikke om jeg er super tændt på ideen omkring akkorder, tror det vil blive for "voldsomt".

@Alexander: Kommentar-feltet har jeg faktisk også overvejet, og tror faktisk det kunne fungere super godt. Eneste minus er at det - igen - vil komme til at fylde meget på siden, og man blive nødt til at scrolle, for at komme ned til feltet.

@nordicADmedia: Fed idé med noget affiliate. Det må jeg lige få undersøgt..

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 13:02

Mener iTunes er ved TradeDoubler og du kunne jo lave så man kan trykke på en kommenter knap og så popper kommentar feltet frem :)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 16:43

Meget bedre :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Super! Og jeg har også fået fyret noget affiliate på. Dog tror jeg ikke at jeg skal regne med at blive millionær på siden. Apple giver 4% pr. salg - dvs. 32 øre per solgt sang........

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)