Hey Amino'er. I går lancerede jeg et nyt website - DAGENSSANG.DK. Det er et simpelt koncept, hvor der hver dag lander en ny sang på siden. Det kan altså bruges som god inspiration, til at finde nye genre af musik, nye typer grupper, bands osv. I nat fixede jeg et lille arkiv, så man kan tjekke tidligere sange, og en "bladre"-funktion, så man ved hjælp af pilene, kan tjekke tidligere sange. Jeg har bygget et lille administrator-panel bag det, så jeg kan tilføje sange, og vælge hvilken dag den skal være "Dagens sang". Det var lidt af en opgave at bygge arkiv-systemet, da jeg ikke er så vant til at arbejde med datoer i PHP, men det lykkedes til sidst - med stor hjælp fra funktionen strtotime :-) Men hey! Er der ikke nogle Amino'er der har lidt feedback til siden? Jeg har forsøgt at holde den ultra simpel - men er den for simpel? Lad mig høre :-) De bedste hilsner fra |
Fed idé.
Kommer lige med lidt kort feedback.
Jeg savner sangtitlen i tekst, så man kan se kunstner og titel uden at skulle pause videoen.
Hos mig, går teksten fra facebook knappen ind over Play/Pause, volume og tid i Youtube videoen.
Jeg synes ikke der er nogen grund til at overskriften er så stor.
Håber du kan bruge det til noget.
Dbh Lars