Umiddelbart virker siden meget professionel og god - MEN jeg mistede overblikket efter 1. sekund. Efter min mening er der alt for meget indhold på siden uden at noget af det er i fokus. For mig er det utroligt svært at overskue det, og det gør, at man hurtigt hopper videre. Hvis jeg skulle købe en hjemmeside, ville det nemt blive afgørende for, hvorvidt jeg ville vælge jer eller ej.
Mit råd er derfor - lav den meget, meget mere simpel med langt mindre indhold på hver side. Sæt det vigtigste i fokus, vis nogle af jeres produkter på forsiden med en kort beskrivelse. Ja; det vil kræve I starter fra scratch, og derfor ender I jo nok med ikke at følge mit råd - men det er blot min mening.
Det er bestemt ikke bare en "ej hvor er den grim"-kommentar. Jeg synes, det er en vildt fed side - men til det her formål har det ramt nok så meget forkert.
Jeg har selvfølgelig rettigheder til designet, da jeg har lavet det, har selvfølgelig også de originale photoshop filer! Og alle billeder er købt og betalt!
Desuden har jeg selv lavet alt HTML, CSS og min programmør, har lavet alle de mere komplicerede javascript effekter, samt de mere avancerede php funktioner. (Moduler etc).
farve valg baggrund og tekst farve vælge farver langt væk fra hinanden især når man sider med bærbar hvor der skrifter lidt lys tog med mere , er det vigtigt med farver de er langt fra hinanden
få et stort netværk det kan hjælpe dig frem få lavet en google plus side få en masse facebook likes og aktivitet der og gerne en twitter side , en stor aktivitet er et stor plus i søgeord optimering proces
op øverst igen på kontakt siden med jeres cvr nummer der rimelig plads der hvor i skrevet jeres andre info den side er der overskud i
lav alle bestil sider meget målrettet bestil her nederste her bestil joomla kursus og lav en bookingformular til jo færre klik til bestil og jo nemmere jo flere kunder får man
handels betingelsen siden husk der lav h1 overskrifter og under overskrifter h2 og h3 det gør sådanne sider mere overskuelig at læse
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows