Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tekst spørgeskema, vi vil høre din mening!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

I forbindelse med min nye hjemmesiden, tror jeg det er på sin plads at lave et spørgeskema i blandt iværksættere med egen hjemmeside, om hvordan deres præferencer er angående at købe tekster online (pressemeddelelser, korrektur osv..)

Der er selvfølgelig en præmie til deltagerne, en tekst på 500 ord (kan frit vælge mellem pressemeddelelse, artikel eller nyhedsmail)

Vi vil gerne høre DIN mening hvis du har en hjemmeside, også selvom du aldrig vil købe en tekst.

Spørgeskemaet findes her (http://kwiksurveys.com?s=LIHDHK_6c265957)

PS: Det er ikke mig der skriver vinderteksten, og testen er anonym, du skal kun indtaste dit Amino/email navn hvis du vil være med i konkurrencen.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 15:18

Laver lige et bump, da der kun er 7 her fra Amino der har deltaget, det er kun 5 spørgsmål der skal svares på og jeg lover det maks tager 1 minut.

Jeg ved godt der er mange tastefejl, tekstfejl osv.. Men jeg skriver heller ikke selv artikler, jeg hjælper bare med at finde folk der gør.

I ville hjælpe et par Amino'er ved at svare på det her, håber jeg kan få en brugbar undersøgelse ud af det.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:22

Jeg har svaret. Held og lykke med konceptet! Skype-Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 15:32

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg har svaret. Held og lykke med konceptet! Skype-Smile

Tusind tak, jeg tror dog det fjerner fokus fra min side i vores konkurrence, men i gør det satme godt!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:43

Så er der et mere svar på vej :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:59

synes der mangler 1 felt hvad med løbende samarbejde er vigtigt for mig vide man ikke skal forklare samme igen og igen

pris listen forstod jeg ikke disse her linjer her 150kr for 300ord/300kr for 500ord  og er der ikke nogle som levere billigere end det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 17:47

Mikael christiansen:

synes der mangler 1 felt hvad med løbende samarbejde er vigtigt for mig vide man ikke skal forklare samme igen og igen

pris listen forstod jeg ikke disse her linjer her 150kr for 300ord/300kr for 500ord  og er der ikke nogle som levere billigere end det

Hej mikael,

Jeg tror at hvis begge parter er tilfredse med henholdsvis servicen og produktet, ligger der jo et løbende samarbejde i kortene, tror altid der er mulighed for løbende samarbejde hos en service udbyder.

Tror det er muligt at få SEO artikler for 100-200kr for 300 ord. Der ligger jo lidt arbejde bag sådan en artikel. Research osv.. Derfor er det som regel billigere at få læst korrektur når man har lavet teksten.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 17:17

Dagens bump, bliver det sidste i morgen kl 12 udtrækkes vinderen.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 14:36

Vinderen er blevet kontaktet pr mail. - Vil ikke offentliggøre hans mail, men kan afsløre at hans navn højst sandsynlig er Casper J i følge mailen.

Fortsat god dag

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)