Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense loades ikke - hvorfor?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har AdSense på min side, og det fungerer sådan set fint. 

Men der er nogle steder hvor scriptet ikke bliver læst, og jeg forstår ikke hvorfor!

Her læses det korrekt: http://sportbasen.dk/atletik

Her læses det ikke: http://sportbasen.dk/find?q=adidas

Jeg har prøvet at oprette et nyt script, og udskiftet det der hvor det ikke vises, og det er også ændret på min AdSense konto fra "Ny" til "Aktiv" - og så mener jeg jo at det burde være fordi at det virker korrekt.

Er der nogle der har en idé om hvad det kunne skyldes?

Pft.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:20

Du tror ikke det blot skyldes, at Google endnu ikke har fundet ud af hvad den pågældende side omhandler og derfor ikke ved hvilke annoncer der skal vises?

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 11
Skrevet kl. 10:23

Nej, det er jeg helt sikker på, da problemet har stået på i et par uger (det har iørvigt aldrig virket de nævnte steder). Så selvom den nuværende kode er ny, er problemet det samme, som da vi brugte den gamle kode...

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:32

Så skyldes det måske, at du har noindex på den side, så indekserer Google den jo ikke og derfor betragtes den måske heller ikke relevant for adsense.

Prøv og fjern noindex fra siden, det er måske derfor.

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 11
Skrevet kl. 10:49

Du har fuldstændig ret!

Det er problemet, og det er fordi det er en dynamisk side, da det er et søgeresultat osv.

Tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:19

Velbekomme da Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:12

"Det er problemet, og det er fordi det er en dynamisk side, da det er et søgeresultat"

Kan du ikke risikere, at du skaber duplicate content ved at fjerne no-index fra siden?

Hvis det er tilfældet, så var det måske bedre som et alternativ kun at sætte bannerreklamer på den pågældende side.

Mvh. John.

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 11
Skrevet kl. 17:21

Hej John

Tak for opmærksomheden mht. DC - og jo, det vil det ganske rigtig skabe hvis man fjerner no-index.

10'øren faldt da jeg kiggede det igennem - og det er besluttet at gå helt bort fra AdSense på de pågælende sider og, som du selv nævner, kun have bannere på.

Mvh Benjamin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)