Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Broken linkbuilding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:22

Philip Mahler:

Faldt over denne spændende artikel som folk der beskæftiger sig med linkbuilding kunne være interesseret i. Det er ikke noget nyt, men giver en god idé om nogle af de taktikker man kan bruge til at få links fra høje PR sider.

http://www.seomoz.org/blog/broken-link-building-guide-from-noob-to-novice

Det er en rigtig god tilgang. Og den virker også fint på dansk. 

En udvidet model er den, hvor du først skaber et stykke linkværdigt indhold og så identificerer nogle tunge websites som kunne have glæde af at linke til det. Inden du så ringer eller skriver til dem, kører du lige et link tjek på deres site - og hvis de har nogle døde links ud, kan du jo lige nævne det som en behjælpelig bonus i din henvendelse. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan det ikke også anses som værende en smule anmassende? 

Jeg kunne da sagtens forestille mig et par personer blive en smule irriterede over denne tilgang. Jeg kan ikke lige finde på en god bilanalogi - Jeg har virkeligt prøvet! - men det virker ret påtrængende. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

Kan det ikke også anses som værende en smule anmassende? 

Jeg kunne da sagtens forestille mig et par personer blive en smule irriterede over denne tilgang. Jeg kan ikke lige finde på en god bilanalogi - Jeg har virkeligt prøvet! - men det virker ret påtrængende. 

Det kan sagtens gøre professionelt og ikke-anmassende. Jeg har nok ikke fået det forklaret godt, hvis det ikke fremgår. 

Og det er fordi det ikke er anmassende, men bare venligt, hjælpsomt og pro, at det virker. Også på rigtigt tunge hjemmesider med meget forsigtige webmasters.

Ud over at man skal formulere sig ikke-anmassende, skal det indhold man tilbyder selvfølgelig også være i særklasse og noget, som webmasteren faktisk vinder på at omtale/bruge/linke til. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg læste netop denne forleden og tænkte at det var en super fed artikel som var meget relevant og brugbar - netop da den forøger kvaliteten.

Så længe metoden bruges til at forhøje værdien af Internettet, så synes jeg slet ikke den er anmassende - tvært imod.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)