Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsender på breve

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil lige høre, om der er nogle af jer der ved, om man må sætte en andens adresse på som afsender på et brev?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hej René

Hvad er hensigten med at gøre det? Umiddelbart vil jeg synes, det virker fordækt, men hvis du er blevet bedt om det, er der vel ikke noget i vejen for det...

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:04
Hej

Jeg har en kunde der har oprettet egen hjemmeside, og vil købe mine produkter til videresalg. Han vil gerne, hvis jeg kunne sende ordren direkte til hans kunder, med hans afsender, det er da vel ikke noget i vejen med, eller?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Jeg tror ikke, der kan være noget i vejen for det på den måde.

Men vær sikker på, at din kunde ikke efterfølgende kan komme med krav om erstatning og hvad der ellers måtte være, som du ikke synes, kan være dit ansvar... Hvem hænger på det, hvis der er fejl ved produkterne, og hvad hvis pakken bliver væk?

Skal du stå med arbejdet og ansvaret, skal du sørge for at sikre dig, vil jeg mene…

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:23
Det er der ikke noget galt i.

Det er primært det virksomheder som beskæftiger sig med Direct-mail udsending gør.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:09
Du må da skrive hvilken som helst afsender på, så længe det er i orden med den afsender du smider på. Postdanmark tjekker jo heller ikke hvem som smidder brevet i postkassen ??

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)