Hejsa! Da jeg kom hjem loggede jeg på min AdSense for at se hvordan det gik osv.. Der stod at den var deaktiveret og jeg skulle tjekke min mail. Jeg tjekkede den og der stod følgende: HejEfter gennemgang af vores registreringer, har vi besluttet, at din AdSense-konto udgør en risiko for at generere ugyldig aktivitet. Da vi har et ansvar for at beskytte vores AdWords-annoncører mod uforholdsmæssigt høje omkostninger forårsaget af ugyldig aktivitet, har vi fundet det nødvendigt at deaktivere din AdSense-konto. Din udestående saldo og Googles del af indtjeningen vil begge blive fuldt refunderet til de berørte annoncører. Du bedes forstå, at vi er nødt til at foretage sådanne trin for at bevare effektiviteten af Googles annonceringssystem, især af hensyn til forholdet mellem annoncør og udgiver. Vi er klar over, at det kan være til besvær og siger på forhånd tak for din forståelse og dit samarbejde. Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til de handlinger, vi har foretaget, ønsker at vide, hvordan du kan appellere denne beslutning eller om ugyldig aktivitet generelt, kan du få flere oplysninger ved at besøge http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153. Med venlig hilsen Google AdSense-teamet Er der en dygtig mester der kan hjælpe mig? På forhånd tak. Dbh Mohammed |
Hej
Det lyder ikke så godt, men der er vidst ikke så meget vi kan hjælpe dig med.
Du har vel overtrådt en af de utallige regler og Google er nu gået i gang med at kikke adsensesiderne efter i sømmene.
Havde du ikke set det komme og evt. hvilke sites havde du reklamer på?