Backlinks hvor bliver de af ?
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Laust
Skrevet
20-02-2012 kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Yes Sir, den ser spændende ud den side, der kommer da lidt resultater. Godt tip. Takker :-)
Det var så lidt. Jeg undre mig over hvordan du kan have så mange backlinks fra billeder?
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Det må være fordi jeg navngiver mine produkt billeder (efter produktet selvfølgelig) men afslutter det med mit domænenavn (uden www og .dk)
Svar
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Thomas Frost
Fra
WebCoders.dk
Skrevet
20-02-2012 kl. 11:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hvis du selv har lavet backlinks´ne hvorfor i al verden vil du så tjekke dem i diverse eksterne backlinkstjekkere?
Det er ret ligegyldigt om nogle eksterne backlinktjekkere kan se de backlinks du har lavet. Det vigtige er at du arbejder seriøst og langsigtet efter gældende råd og stopper med at koncentrere dig om hvorvidt nogle eksterne services ser dine backlinks .
Svar
Tilmeldt 9. Aug 11
spam
Skrevet
20-02-2012 kl. 12:04
Svar
Svar
Tilmeldt 24. Jan 12
for hver 100 link for du måske ca 8 til 10 backlinks
google tager ikke alle link´s med, men det gjorde yahoo site explore - før det blev til microsoft bing
så yahoo er død :-) / og bing tager heller ikke alle links med
jeg har ca 20.000 link i google web master tools men kon 800 hos bing
hvis du tager en link checker siger den ca 3.600 / men jeg ved jeg har over 20.000 links
Svar
Tilmeldt 9. Aug 11
spam
Skrevet
21-02-2012 kl. 22:58
Svar
Hvis du selv har lavet backlinks´ne hvorfor i al verden vil du så tjekke dem i
diverse eksterne backlinkstjekkere?
En grund kunne være, at man kan finde ud af hvor ens konkurrenter får deres links fra og få links samme steder.
Svar
Tilmeldt 9. Aug 11
spam
Skrevet
21-02-2012 kl. 23:01
Svar
Hvis du selv har lavet backlinks´ne hvorfor i al verden vil du så tjekke dem i diverse eksterne backlinkstjekkere?
En grund kunne være, at man kan finde ud af hvor ens konkurrenter får deres links fra og få links samme steder.
Det blev da vist et halvt svar... Det jeg ville svare på, var "hvad kan man bruge backlink-tjenester til..."
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Det blev da vist et halvt svar... Det jeg ville svare på, var "hvad kan man bruge backlink-tjenester til..."
de 2 ting jeg bruger disse back link tjekker til er
hvad man bruger disse tjeneste til er vis man har en der hjælper en tjekker man om de gør sit arbejde
man tjekker hvor konkurrenter har links fra
Svar