Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks hvor bliver de af ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Yes Sir, den ser spændende ud den side, der kommer da lidt resultater. Godt tip. Takker :-)

Det var så lidt. Jeg undre mig over hvordan du kan have så mange backlinks fra billeder?

:: HDMI kabel ::

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:30

Det må være fordi jeg navngiver mine produkt billeder (efter produktet selvfølgelig) men afslutter det med mit domænenavn (uden www og .dk)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du selv har lavet backlinks´ne hvorfor i al verden vil du så tjekke dem i diverse eksterne backlinkstjekkere?

Det er ret ligegyldigt om nogle eksterne backlinktjekkere kan se de backlinks du har lavet. Det vigtige er at du arbejder seriøst og langsigtet efter gældende råd og stopper med at koncentrere dig om hvorvidt nogle eksterne services ser dine backlinks.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:04
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:48

for hver 100 link for du måske ca 8 til 10 backlinks

google tager ikke alle link´s med,  men det gjorde yahoo site explore -  før det blev til microsoft bing

så yahoo er død :-)  / og bing tager heller ikke alle links med

jeg har ca 20.000 link i google web master tools men kon 800 hos bing

hvis du tager en link checker siger den ca 3.600       / men jeg ved jeg har over 20.000 links

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 22:58

Thomas Frost:
Hvis du selv har lavet backlinks´ne hvorfor i al verden vil du så tjekke dem i diverse eksterne backlinkstjekkere?

En grund kunne være, at man kan finde ud af hvor ens konkurrenter får deres links fra og få links samme steder.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 23:01

Bjarke Klüwer:

Thomas Frost:

En grund kunne være, at man kan finde ud af hvor ens konkurrenter får deres links fra og få links samme steder.

Det blev da vist et halvt svar... Det jeg ville svare på, var "hvad kan man bruge backlink-tjenester til..."

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:00

Bjarke Klüwer:

Bjarke Klüwer:

Thomas Frost:

Det blev da vist et halvt svar... Det jeg ville svare på, var "hvad kan man bruge backlink-tjenester til..."

de 2 ting jeg bruger disse back link tjekker til er

hvad man bruger disse tjeneste til er vis man har en der hjælper en tjekker man om de gør sit arbejde

man tjekker hvor konkurrenter har links fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)