Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgiver søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  RAW IT Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Hvor finder man en virksomheds rådgiver henne som kan hjælpe en et godt stykke på vej, med forretningsplan og at skaffe investore osv.? Jeg har en lige nu, men kunne måske godt tænke mig at bruge en anden eller en som er mere uvildig.

Jeg står overfor at skulle til at træffe en masse valg nu, og her vil jeg gerne have en god rådgiver til at hjælpe med disse valg osv.

 

Tak

 

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at google "forretningsplan"  - "virksomhedsplan"...

Kontakte  http://ivaekst.dk/

eller du kan kontakte mig på mail : michael@zolgt.dk   for en et gratis forslag til kreativ virksomhedsplan som skabelon.

 

Mvh

Michael

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I flere større byer findes der gratis rådgivning. I Kolding har de f.eks House of Innovation. Du kan prøve at finde en lignende mulighed i den nærmeste storby på dig.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  RAW IT Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Tak for svaret, men det jeg søger er en sparrings partner / rådgiver, som har adgang til investore og kan lave forretningsplanen osv.. lave lidt af det grove arbejde hvis man kan sige det sådan.

 

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rezet:
søger er en sparrings partner / rådgiver, som har adgang til investore og kan lave forretningsplanen osv.. lave lidt af det grove arbejde hvis man kan sige det sådan

 

Ok - men du kommer nok til at dele det op i sektioner. I første omgang kan det blive nødvendigt for dig (og afgørende) at du selv har forberedt en delvis forretningsplan, for at kunne tiltrække en sparringspartner.

Der er ingen gratis der tilbyder 3 gratis ting; både rådgiver - skaffer kapital & udarbejder en forretningsplan forinden. Det kan koste fra kr. 15.000,- og op til  kr. 50.000,- hvis det hele skal laves.. Det afregnes efter timeløn som regel.

Så jeg vil varmt anbefale dig at påbegynde dit eget oplæg og danne dig et overblik de vigtige aspekter du skal bruge i en plan - dvs. udvikling, personale, cash-flow, investeringsbehov, Mission-statement mvv., og så se hvor meget du vil ofre på færdig rådgivning.

mvh.

Michael

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

JEg ved ikke lige om min besked gik igennem men jeg tror godt jeg kan hjælpe dig, det er gratis rådgivning er  ikke altid lige godt de er meget firkantet og forretningsplan, syntes jeg ikke altid er godt kun hvis man skal ud og bruge nogle invester, man kan måske skrive nogle punkter ned hvad man ønsker sig af sin virksomhed, jeg mener en forretningspalan er hvad du forventer af din virksomhed, hvad hvis det ikke holder positiv/negativ jeg laver for mine kunder en ønske plan, men du kan evt kontakte mig på 2147 0260 eller mail info@b2-erhverv.dk eller se b2-erhverv.dk

mvh michael

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bliver træt er sidespringene svar, kunne du tage kontakt til Lars Elbaek fra holsterbro, bare hils ham fra mig.

Har har hjemmesiden elbaek.nu hvor du kan læse mere om den hjælp han kan give, og han er klar til at gå langt for at hjælpe sine klienter til at blive iværksættere. og du kan få igang støtte til ham via væksthusene..

dbh

Brian

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rezet

Jeg sad den anden dag og kiggede lidt på denne side med Rolf Høegh. 

Han kan evt. være en mulighed for dig.

Med venlig hilsen

Mads - www.livrig.dk

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:
Hvis du bliver træt er sidespringene svar

 

hvad er det der ikke passer dig...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)