Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type referencer kigger du efter?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

og tak for dit svar :)

Hans Stokholm Kjer:
Jeg vælger selvfølgelig den, som bedst overbeviser mig om, at hun kan løse min opgaver - og det ser jeg altså lettest ved at se konkrete arbejder.

Kan generelt fornemme på tråden, at det er mere billeder end skrevne udtalelser, der bliver kigget efter, så det må være vejen frem. Men godt lige og høre fra nogle forskellige, for ved jo godt selv, hvad jeg ville kigge efter ved andre faggrupper, men da jeg selvfølgelig ikke har prøvet lede efter en grafiker selv, så er det helt rart og vide,hvad andre ville lede efter for og blive overbevidst om, at jeg kunne løse deres opgave bedst muligt.

Så mange tak for dit svar, og også en super god dag til dig.

De bedste hilsner

Charlotte

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 09:57

Hej Tommy,

Du har både svaret her og i min tråd ang. hjemmeside, så tak for det :)

Som jeg også lige har skrevet i et tidligere svar, så lader det til, at det er mest billeder, der er vejen frem.

Men jo du har ret i, at det nok ikke er alle kunder, der ønsker og udtale sig, og jeg har så også det problem, at jeg har en del kunder, der er konkurrenter, og de ved godt, at jeg også laver arbejde for deres konkurrent, og har det fint med det, da jeg har gjort det længe og de ved, at jeg er professionel nok til ikke og udtale mig om den ene, når jeg snakker med den anden, men alligevel støder man lige den ene fra sig, hvis man bruger en udtalelse fra den anden, kan jeg ikke lade være med og tænke i...

Så var egentlig i gang med og spørge hele vejen rundt, om jeg måtte bruge deres logoer, udtalelser mv. men det er jo et større projekt... Så tænkte det var godt og høre efter, hvad folk egentlig kiggede efter, før jeg brugte tid på og indhente en masse fx udtalelser, hvis ikke det var det, man kiggede efter, så alle tiders med dine gode råd, så takker igen ;)

De bedste hilsner

Charlotte

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 10:06

Hej Mikael,

og tak for dit svar både i denne og også i tråden om min hjemmeside :)

Lyder til, at du bruger referencerne meget og tjekker godt op på dem, især hvis du er lidt usikker på leverandøren. Så du bruger referencer rigtigt meget, lyder det til, rigtigt godt og vide.

Og tydelige kontakt-info og CVR-nummer vil du også mene øger troværdigheden og trygheden ved firmaet. Super råd. Ved jo selv, hvad jeg kan og står for, så tænker det nok lidt som en selvfølge, men hvis min side, og den måde, jeg har sat det op på ikke tydeligt viser det, ja så har folk jo ikke en chance for og vide det, så rigtigt godt og høre, hvad du ville kigge efter, så mange tak for hjælpen, og en god dag til dig :)

De bedste hilsner

Charlotte

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)