Hej Hans, og tak for dit svar :)
Kan generelt fornemme på tråden, at det er mere billeder end skrevne udtalelser, der bliver kigget efter, så det må være vejen frem. Men godt lige og høre fra nogle forskellige, for ved jo godt selv, hvad jeg ville kigge efter ved andre faggrupper, men da jeg selvfølgelig ikke har prøvet lede efter en grafiker selv, så er det helt rart og vide,hvad andre ville lede efter for og blive overbevidst om, at jeg kunne løse deres opgave bedst muligt. Så mange tak for dit svar, og også en super god dag til dig. De bedste hilsner Charlotte |
Hej Tommy,
Du har både svaret her og i min tråd ang. hjemmeside, så tak for det :)
Som jeg også lige har skrevet i et tidligere svar, så lader det til, at det er mest billeder, der er vejen frem.
Men jo du har ret i, at det nok ikke er alle kunder, der ønsker og udtale sig, og jeg har så også det problem, at jeg har en del kunder, der er konkurrenter, og de ved godt, at jeg også laver arbejde for deres konkurrent, og har det fint med det, da jeg har gjort det længe og de ved, at jeg er professionel nok til ikke og udtale mig om den ene, når jeg snakker med den anden, men alligevel støder man lige den ene fra sig, hvis man bruger en udtalelse fra den anden, kan jeg ikke lade være med og tænke i...
Så var egentlig i gang med og spørge hele vejen rundt, om jeg måtte bruge deres logoer, udtalelser mv. men det er jo et større projekt... Så tænkte det var godt og høre efter, hvad folk egentlig kiggede efter, før jeg brugte tid på og indhente en masse fx udtalelser, hvis ikke det var det, man kiggede efter, så alle tiders med dine gode råd, så takker igen ;)
De bedste hilsner
Charlotte