Hej friske amino'er, Jeg har fået anbefalet referencer på min hjemmeside, og selvfølgelig skal der det på. Havde ikke tænkt så megt på det før, da jeg ved mine kunder er meget glade og tilfredse med de opgaver, med det ved nye potentielle kunder der tjekker min hjemmesideud jo selvfølgelig ikke, så kan godt se, at det er jeg nødt til og have med, da det jo også giver noget troværdighed Det jeg laver er tryksager og reklame til rigtigt gode priser, hvor jeg går meget op i en god service, og mine kunder er primært iværksættere og mindre virksomheder. Det jeg så skal høre alle Jer gode iværksættere om er, hvis I skulle have lavet tryksager/reklameopgaver, hvilket type referencer ville vægte mest hos Jer, hvis I tjekkede min hjemmeside ud, og her tænker jeg på, om det ville være bedst med: - logoer på de forskellige kunder? - udtalelser fra tilfredse kunder? - billeder af tidligere løste opgaver? Ang. logoerne tænker jeg, at fordelen ved det kunne være, at man kunne se alsidigheden i de kunder, jeg har, da det er meget blandet, men samtidig tænker jeg, at udtalelser nok vægter lidt mere. Og der er jo også muligheden med og ligge billeder ud af løste opgaver, men da mine kunder er meget forskellige, så er opgaverne og udførelsen af dem det jo også, så det er lidt svært og illustrere uden og ligge rigtigt meget ud. Men hvad ville vægte hos Jer, hvis I ledte efter en til og lave Jeres visitkort, annoncer mm? På forhånd tak :) |
Lige præcis mht. grafiske opgaver ville jeg kigge på tidligere løste opgaver. Og helt optimalt med en kommentar fra kunden ved siden af. f.eks. logoet.
Hvis du vil gøre det rigtig let for en helt nystartet iværksætter, så lav en guide til hvordan man sætter en trykfil op.