Bonus info:
Jeg har ændret lidt "krav" til det nye system, efter jeg har fundet ud af de forskellige priser:
-regnskab/bogføring
-E-faktura (også meget gerne med betalingstyring - dog ikke et must)
-Sagstyring/projektstyring (Så bogførte bilag automatisk optræder på tilknyttede sag)
Er det nye krav, som stadig indeholder disse krav:
Bogføring
Mulighed for at sende fakturaer
Timestyring (+ at medarbejdere selv kan taste timer ind fra egen pc eller via app)
Sagsstyring (så jeg kan pålægge timer, udgifter indtægter på forskellige sager og dermed se overskud)
Jeg skal kunne scanne mine fakturaer ind i bogføringen og betale dem fra programet, uden at indtaste dem i netbank.
Jeg kører mac - så det skal være online løsning.
- lav et program der kan modtage e-faktura fra stark, varelager fra stark, projektstyring med timemodul (også til medarbejdere via app.), betalingsmodul direkte til netbank, send faktura i pdf. til under 800 kr/md uden opstartgebyrer og bliv millionær - det er det alle håndværkere efterspørger, men de få der har lavet det, ved godt at der ikke er andre der kan/vil og tager kassen for det.
Jeg har indset at Mac OS bremser en gevaldigt i forhold til økonomistyring og beregningsprogrammer, så derfor udskifter jeg virksomhedspc'er med windows maskiner og bruger mine mac´s i marken istedet.