Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25.000 kr + moms for opsætning af c5?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fået et tilbud fra Iteffect på Håndværkereffect.

Håndværkereffect er C5 online + projektstyring.

Jeg har valgt PDF modul, logofaktura, printer, timereg i outlook samt general opsætning.

Kan det virkelig koster 25.000 kr+moms i opsætning? 

Det er vel bare en opsætming alle c5 forhandlere har liggende.. 

Undrer mig meget over prisen - jeres erfaringer? nogen der kender priser fra lundberg data på håndværkerløsning? 

mvh. Mads Nørgaard www.mads-noergaard.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:07

Jeg syntes, det lyder vanvittigt, men de har jo nok en god forklaring. Der er garanteret masser her, der kan gøre det for 1/3 af prisen.

Vh Jimmi

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:46

Mads Nørgaard:

Kan det virkelig koster 25.000 kr+moms i opsætning? 

Det er vel bare en opsætming alle c5 forhandlere har liggende.. 

Undrer mig meget over prisen - jeres erfaringer? nogen der kender priser fra lundberg data på håndværkerløsning? 

Hej Mads,

Hvorfor holder du dig ikke til din allerede besvarede regnskabstråd? 

Jeg har stillet mange spørgsmål, men du synes ikke at ville svare - således vi kan komme med et alternativt til en C5 løsning incl. 25.000,- i opstartomkostninger.

Og ja, C5 folk er dygtige og det skal de have penge for - og der går sikkert tid med installation, undervisning mv. Der findes typisk ikkebare plug´n´play moduler - du har jo også modtaget et tilbud fra EG?

Og kørte du ikke MAC ? 

Fra Rønde
Tilmeldt 30. Jan 12
Skrevet kl. 18:45

Hej. 

Den her tråd omhandler noget andet den den foregående tråd - vi skal jo ikke lave hver tråd om til et generelt forum, så derfor har jeg startet en ny tråd til en ny problemstilling.

Jeg har svaret generelt på alle de indlæg der kom på den foregående tråd, men du foreslog selv e-conomic, som ikke umiddelbart vil bruge. 

Jeg har indset at Mac OS bremser en gevaldigt i forhold til økonomistyring og beregningsprogrammer, så derfor udskifter jeg virksomhedspc'er med windows maskiner og bruger mine mac´s i marken istedet. 

Ja, jeg har også modtaget tilbud fra EG, som jeg syntes er rigtig fornuftigt - dog ikke fornuftigt nok til at jeg kan tjene investeringen hjem igen - desvcærre. 

Men har du en bedre løsning? 

_________________ generelt til denne tråd__________

Jeg har idag snakket med IT effect igen, og de er kommet med et meget bedre tilbud på opsætningen, så den istedet ender på ca. 15.0000 kr + moms - dog stadig rigtig mange penge. 

Fra Rønde
Tilmeldt 30. Jan 12
Skrevet kl. 18:48

Bonus info: 

Jeg har ændret lidt "krav" til det nye system, efter jeg har fundet ud  af de forskellige priser: 

-regnskab/bogføring

-E-faktura (også meget gerne med betalingstyring - dog ikke et must) 

-Sagstyring/projektstyring (Så bogførte bilag automatisk optræder på tilknyttede sag)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:54

Mads Nørgaard:

Bonus info: 

Jeg har ændret lidt "krav" til det nye system, efter jeg har fundet ud  af de forskellige priser: 

-regnskab/bogføring

-E-faktura (også meget gerne med betalingstyring - dog ikke et must) 

-Sagstyring/projektstyring (Så bogførte bilag automatisk optræder på tilknyttede sag)

Er det nye krav, som stadig indeholder disse krav:

Bogføring

Mulighed for at sende fakturaer

Timestyring (+ at medarbejdere selv kan taste timer ind fra egen pc eller via app

Sagsstyring (så jeg kan pålægge timer, udgifter indtægter på forskellige sager og dermed se overskud)

Jeg skal kunne scanne mine fakturaer ind i bogføringen og betale dem fra programet, uden at indtaste dem i netbank.

Jeg kører mac - så det skal være online løsning. 

- lav et program der kan modtage e-faktura fra stark, varelager fra stark, projektstyring med timemodul (også til medarbejdere via app.), betalingsmodul direkte til netbank, send faktura i pdf. til under 800 kr/md uden opstartgebyrer og bliv millionær  - det er det alle håndværkere efterspørger, men de få der har lavet det, ved godt at der ikke er andre der kan/vil og tager kassen for det. 

Jeg har indset at Mac OS bremser en gevaldigt i forhold til økonomistyring og beregningsprogrammer, så derfor udskifter jeg virksomhedspc'er med windows maskiner og bruger mine mac´s i marken istedet. 

Fra Rønde
Tilmeldt 30. Jan 12
Skrevet kl. 18:57

Ja, men det med at scanne bilag ind er skrottet, da det formentlig ikke vil blive gjort. 

Ligeldes punktet online løsning - dog at foretrække

Ligeledes fjernes punktet Mac os

mvh

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:04

Hej Mads,

Jeg har prøvet at ridse op :)

Så dine krav er således:

Krav som direkte vil have indvirkning på valg af system

- Økonomisystem med bogføring, kunder, leverandører, varekartotek
- Afsendelse af faktura/kreditnota i OIOXML / OIOUBL ( offentlig / EAN ), samt via e-mail
- Timestyring, indtastning af tid ( skal det indtastes på ordre eller er det i forhold til en sag eller en lønkørsel )
- Sagsstyring, styring af projekt hos kunde, til vareregistering, timeregistering, med beregning af kostpriser på linjeniveau
- Antal af brugere ????

Krav som kan afviges fra i forhold til den rigtige løsning
- Brug af MAC
- Indscanning af bilag
- Online løsning

Fra Rønde
Tilmeldt 30. Jan 12
Skrevet kl. 19:14

Nej, ikke afsendelse, men modtagelse af e-faktura fra stark. (de udsender i flere forskellige formater)

Timestyring er o forhold til en sag, altså hvor mange timer man har brugt på at sætte vinduer i. 

Lige pt er det kun 1-2 brugere, men ændrer sig forhåbentligt indenfor nærmere fremtid. 

Altså, C5 håndværk og Eg visuel adminstration er perfekte og kan ALT jeg efterspørger - jeg kan/vil bare ikke have poster i den størrelse på et program. 

mvh.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)