Hejsa Jeg faldt for ca. 1½ uge siden over en statistikside ved Tradedoubler, der hedder "Fejl i transaktioner". Der kunne jeg se, at ca. halvdelen af mine kliks blev registreret som henvisningsfejl. Jeg skrev så til Tradedoubler og spurgte, hvad det betød. De kunne så fortælle mig, at hvis der er henvisningsfejl, får jeg ingen provision. De fortalte mig så, at det var fordi jeg havde "glemt" at sætte en skråstreg efter mit domænenavn, da jeg registrerede mig. Det lød mærkeligt i mine ører, men de rettede det for mig. Det hjalp nu heller ikke, så jeg skrev ind til dem igen. Jeg fik ingen svar, så jeg begyndte at undersøge tingene nærmere selv. Jeg fandt 3 specifikke eksempler på urls, hvor den melder henvisningsfejl, og sendte det ind til dem, men stadig ingen svar. Det kan selvfølgelig godt være, det er fordi de har holdt vinterferie, men nu prøver jeg altså her :-) Her er en af de urls, der giver henvisningsfejl: Kan I se problemer med den? Jeg så at der var andre, der havde erstattet paranteserne, så det lignede en mere korrekt url. f.eks.: Jeg har ikke testet om det virker, men er der nogen af jer, der har erfaring med det? På forhånd tak Rasmus |
Matcher dit partner-ID den URL hvor linket er placeret?