Nu håber jeg på klart svar herinde fra. Jeg har en dørmandsvirksonhed. Jeg har nu blanketten autorisation som vagtvirksomhed foran mig. For så er jeg ude over at folk betvivler min seriøsitet. Men bliver forvirret, for nedenstående beskriver ikke dørmands funktionen. Altså at man skal være et godkendt vagt firma for at drive dørmandsvirksomhed. Jeg bliver selvfølgelig godkendt hvis det kræves men ud fra det jeg læser så er dørmænd ikke omfattet af dette. Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Vil have et seriøst firma, og ikke have tvivl omkring dette. Autorisationsform(er) |
Nedenstående bekræfter min tanke på at udelukkende dørmandsvirksomhed ikke kræver godkendelse af rigspolitiet JF lov om vagtvirksomhed
Få din egen afdeling i ALL security
Vi søger personer som ønsker at blive ansvarlig for sin egen lokalafdeling af vores vagtvirksomhed ALL security.
Dette enten som vagtfirma med vagt-autorisation, eller som dørmandsfirma der ikke kræver en autorisation.
Du er og/eller har:
-Moden
-ren straffeattest jf. lov om dørmandsautorisation og lov om vagt-virksomhed.
-måske har eller haft din egen vagt eller dørmandsvirksomhed, som du ønsker tilknyttet ALL security konceptet
-en baggrund som vagt eller dørmand
-et godt netværk i erhvervslivet eller nattelivet i dit lokalområde
-vagt eller dørmandsautorisation