Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underholdningsportal med indtjening på over 15.000,- om måneden sælges

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne pointere at siden meget hurtigt kan miste effekten, hvis facebooksiderne bliver slettet. 

Facebook opgraderer jo hele tiden deres spamfilter, og på længere sigt vil siden højst sandsynlig ikke være 180.000 kr værd. 

(Selvom man ejer et par facebooksider, får færre og færre personer sidens opdatering i deres "nyhedsfeed" - bl.a. allerede her slår Facebooks spamfilter til, og gør siden inaktiv, da ingen brugere viser interessere i delingen af random videoer - som brugerne ikke har spurgt efter)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:55

Lasse:

En enkelt spurgte ind til betaling til KODA.

Ifølge KODAs (ikke nødvendigvis lovens) regler må man ikke embedde YouTUbe videoer med musik på sit site, unden at have indgået betalingsaftale herfor.

Hej.

Der er ingen musik på mit site.

Det er kun sjove klip, som du ser over alt. Lige så vel, som når folk smider det på deres Facebook, blogs og så mange andre ting.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 00:00

Hej Marcus

Ja det kan være et tilfælde. For alle, i alle brancher. 

Har ikke haft et eneste problem og er jeg ret sikker på jeg heller ikke får :-)

Jeg henvender mig til et ungt publikum og det gør alle mine fansites også og jeg kan fortælle dig, de er helt pjattet med mine opslag :-) Så det bare at klø på!

Hvis det af en eller anden uheldig grund skulle gå galt, så den ikke længere end man blot opkøber nogle flere/nye fansites og så kører man stille og roligt på igen. Det lærer man hurtigt at finde system i.

Men ja du har ret, man skal passe på med at købe fansites for alle og en hver, for de kan være døde pga. folk har misbrugt dem med alt muligt fis og scam, dette gør at folk fjerner det fra newsfeeded og så ender siden til sidst med ikke at have nogen aktivitet og så det jo spild af tid at arbejde videre med den.

Facebook er det nemmeste, så det er det mindste problem med dette projekt. Så alt i alt, det lige til, for alle og en hver. Skal nok give folk al' den info der. Sælger _bestemt_ ikke pga. problemer eller usikkerhed, sælger pga. jeg har en lidt gnaven bankdame :-) Så sådan er det... 

MVH

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 00:02

Udover det, så behøves siden ikke at miste effekt pga. en enkelt fanside eller to, eller "whatever" ryger offline. Fordi folk deler, fordi de synes det sjovt eller fordi "de tror de skal"(hvis de ikke helt er med på Læs og Forstå) :-)

Kan sagtens dele en video på min egen private profil og det kan godt ende i f.eks 35.000 views. 

Det er en sjov branche det her! Uden tvivl! Hvis man er til hurtige resultater og penge selvfølgelig. ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 17:26

Søger stadig flere bud.

Smid venligst en pb, gerne med dit nr, hvis jeg skal kontakte dig og fortælle lidt mere om hvordan det forgår.

MVH

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:57

Hej Klarasta,

Vi har talt lidt sammen, men jeg har ikke bedt om yderligere information, da jeg ikke har kompetancer inden for konceptet, sådan som det åbenbart er.

Derfor er det ikke formidlet videre til min partner :-)

Hilsen, Robert

Klarasta
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:29

Hvad er hoved indtægts kilden til de 15.000 kroner om måneden.

Er det Google Adsense, hvor folk klikker på de reklamer som vises ved siden af de eksisterende videoer som er taget fra de eksisterende video tjenester, og embed kopieret over på hjemmesiden.

Og er der flere grundlæggende scripts, som er lagt på siden, som indtjener disse penge fra andre firmaer også.

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 18:31

Jeg fjerner dette så det ikke ligger der 3 gange.

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 18:32

Jeg fjerner dette så det ikke ligger der 3 gange.

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:16

Jeg ville da også kalde det en like jacking side? Hvad er forskellen da?

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)