Her er et eksempel på en tekst på rumænsk. Der refereres til den originale danske tekst i bunden, men ellers er der frit spil med egne links i selve indholdet og evt. annonceblokke.
Mangler du indhold på andre sprog end dansk, f.eks. til MFA sider eller lignende, så smid mig en PB
Hvilke sprog tilbyder du?
- Alexander Baandrup Larsen
Alle de sprog der er tilgængelige her, men i første omgang kun et sprog pr. person. Der er pt omkring 400 tekster og der kommer løbende flere til. Det er selvfølgelig en fordel, hvis man selv kan tale det pågældende sprog, så man kan rette eventuelle formulerings fejl i oversættelsen.
Jeg har bare en masse danske tekster, som jeg selv kun skal bruge på dansk, hvorfor andre ligeså godt kan få glæde af indholdet på f.eks. hollandsk eller italiensk. Kvaliteten er selvsagt ikke i top, når oversættelsen er lavet automatisk, men kan være ganske udmærket til at tiltrække besøgende til eksempelvis MFA sider og blogs.
Det er jo unikt indhold i Googles øjne, men kvalitetsmæssigt ikke specielt godt - medmindre man selv taler sproget og kan rette forkerte ordstillinger osv.
Okay vidste ikke det var unikt når google havde haft teksten inde i dere translate..
Ja kvaliteten kan til tider være ringe, jeg prøvede at oversætte noget fra engelsk til Dansk, jeg forstod ikke halvdelen af teksten, men måske det kan laves rimelig godt hvis det er samme gramatik og skrivemåde imellem to lande