Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Båd fra USA

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en fortid som projekt speditør, så jo jeg har forstået transporter af den art før. Med de må kan den ikke være i en container. så den mulighed er ude. som jeg kan se det er din eneste mulighed at fragte den med en ro/ro båd. (roll-on / roll-off). en fordel ved dette er at der ikk er nær så mange handling omkostninger i havnen, men uanset hvad kommer det til at koste. Jeg tør ikke sige om det bliver over 30k, men det kommer meget an på hvor det er fra? men rederierne er generelt meget glade for at få gods til Europa, da det meste går den anden vej.

Hvor er båden så skal jeg sige dig hvem du skal ringe til.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:12
Den ligger på østkysten ved Philadelphia, men det vil måske blive nødvendigt for mig at fragte nogle andre fra Florida og San Francisco og LA.
Tilmeldt 15. May 07
Skrevet kl. 22:28
ok.. her er lidt guldkorn du kan bruge..

Rederiet Hual går fra Jacksonville (Florida) og Baltimore (østkysten) - de kan kontaktes via deres hjemmeside. Jeg tror ikke de har agentur i DK mere.

Ellers tror jeg det bedste rederi at kontakte er WWL (Wallenius Wilhelmsen). de går fra godt og vel hele østkysten.

Her er deres agent i DK:

Motorships Agencies A/S
Hornemansgade 36
DK-2100 COPENHAGEN-OE
DENMARK

Det bedste vil være at ringe til dem og få en pris. Husk at vær sikker på dine inco terms. (fragtbetingelser) altså skal sælger betale handling i havnen eller skal du betale for alt fra sælgers site.

Bed om den fulde pris. altså evt. fragt til havnen, THC (terminal handling charge), lastning, evt. omkostninger for vugge. søfragt med alt!!! handling i havnen i tyskland og alle omkostninger til du har den. evt. pris for forsikring.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 16:15
Tusind tak!
Tilmeldt 15. May 07
Skrevet kl. 17:38
Det var så lidt. Jeg håber det hele går godt. Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:40

lyder også meget teknisk..

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)