Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandøre indenfor smykker og accesories søges!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Oliver er inde på er det en svær branche
især i disse tider hvor guld + sølv priser er sky højer.
Arbejder til dagligt i en smykkebutik (ikke min egen) og ved hvad jeg snakker om.
Har selv engang tænkt tanken og fandt ud af via research at salg af smykker på nettet udgør kun 1% og det er ikke af meget. Da kunderne ønsker at mærke varen.
Det er ikke for at være lyseslukker men tænkt dig godt om ! Det er ikke en lille investering.
Og det er ikke fordi jeg siger disse ting pga jeg vil se dig som konkurent som sagt ikke min butik.
Held og lykke

Hari

Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:42

Hej.

Tak, for din råd / dine erfaringer inde for branchen. Men jeg vil os lyve vis jeg sagde det var den nemmeste branche at starte op i. Men da jeg har en god baggrund altså en guldsmedsfamilie om jeg må sige. Og begynder og få et større og større netværk inden for branchen synes jeg det er realistisk. Der samlignes selvfølglelig hele tiden med omkostningerne for at kunne hold styr på om der stadig er kontrol over det.

/John Korsgaard

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 11:35

Som sagt - du kan ligge vores varer på siden og når du sælger sender vi i dit navn direkte til kunden og du betaler os

Hvis det har interesse så er vi ved at opsætte en webshop, der kun skal lave dropshipping - og den burde kører om 2-3 uger, hvis alt går som det skal.

Du er velkommen til at sende mig en mail på finn@noshop.dk så skal vi holde dig opdateret

Finn

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:14

Tag fat i Bulent fra Trendfighter - han dropshipper gerne sine smykker. 

Bulent___avci@hotmail.com

Rasmus 

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:35

Du er også velkommen til at smide mig en mail på nikolaja@live.dk, med hvilken type smykker du ønsker? og hvad type salgs aftale du ønsker?
Mvh Nikolaj 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:16

Det gør jeg (-:

/John Korsgaard

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)