Som Oliver er inde på er det en svær branche især i disse tider hvor guld + sølv priser er sky højer. Arbejder til dagligt i en smykkebutik (ikke min egen) og ved hvad jeg snakker om. Har selv engang tænkt tanken og fandt ud af via research at salg af smykker på nettet udgør kun 1% og det er ikke af meget. Da kunderne ønsker at mærke varen. Det er ikke for at være lyseslukker men tænkt dig godt om ! Det er ikke en lille investering. Og det er ikke fordi jeg siger disse ting pga jeg vil se dig som konkurent som sagt ikke min butik. Held og lykke
Tak, for din råd / dine erfaringer inde for branchen. Men jeg vil os lyve vis jeg sagde det var den nemmeste branche at starte op i. Men da jeg har en god baggrund altså en guldsmedsfamilie om jeg må sige. Og begynder og få et større og større netværk inden for branchen synes jeg det er realistisk. Der samlignes selvfølglelig hele tiden med omkostningerne for at kunne hold styr på om der stadig er kontrol over det.
Du er også velkommen til at smide mig en mail på nikolaja@live.dk, med hvilken type smykker du ønsker? og hvad type salgs aftale du ønsker? Mvh Nikolaj