Hvis du kigger lidt tilbage i indlæg på amino - eller søger lidt i forum, vil du se, at vi jævnligt har diskuteret dette emne, så derfor vil jeg ikke komme med mine sædvanlige begrundelser igen.
Hvis jeg skulle vælge en anden platform, skulle det nok være Magento. Magento er en lækkerbisken som har uendeligt mange tilpasningsmuligheder, i sær hvis du selv er programmeringskyndig.
Har ingen kendskab til Shopify, men kunne forstille mig det er ret simpelt i forhold til Magento.
Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)
Jeg bruger Dandomain, fordi den er gennemtestet og meget driftsikker. Jeg synes DanDomains administration er meget nem at finde rundt i for almindelige mennesker og uden at det skal ende i en religiøs diskussion om Dandomains muligheder/begrænsninger, synes jeg faktisk også at det er lykkedes at tilpasse shoppens design rigtig fint til mine ønsker
Mulighed for at kustomisere via templates og moduler
Priser for templates og moduler er lave, muligt at være i luften for 100-400 dollars, afhængig af hvad man lige mener at have brug for
Flere billige tutorials til platform (udover et hav af gratis materiale - men har erfaret at betale for god video materiale er en rigtig god investering)
Endelig så talte det som et plus at
Joomla er en god platform at lære med tanke på andre projekter i pipeline
Potentiel mulighed for spin-off produkter ved at sælge egenudviklede add-ons til platformen