Hej alle ! Ved at søge på nedenstående: raad-mal.dk og site:raad-mal.dk og site:raad-mal.dk raad-mal.dk fra domænet www.raad-mal.dk kommer bl.a. følgende frem:
raad-mal.dk/wp-admin/admin-ajax.phpCached -1. XML-RPC server accepts POST requests only. raad-mal.dk/robots.txtCached - Oversæt denne side User-agent: * Disallow: For at vise dig de mest relevante resultater, har vi udeladt nogle af de resultater, der i meget høj grad ligner de 50, der allerede er vist. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Denne melding er den ensbetydende med at jeg har DC problemer ?
I plejer at være gode problemløsere, så jeg håber på jeres hjælp. På forhånd tak for bidrag. Ib Abildgaard Råd & Mal |
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Det er Word Press jeg bruger som CMS. Og derved i nogle tilfælde ligger indlæg i mere end 1 kategori ?
Det skulle de helst ikke, en kort beskrivelse i oversigten, og hele indholdet på den rette side, under den rette kategori.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
- Samme indhold må vel godt ligge på flere forskellige URLer, men ikke på samme URL ?
Nej, ligger samme indhold på flere sider / URL´s, så har du DC problemer.