Dette bliver mot første indlæg på Amino.dk som 15 årig.
Håber i vil læse mit første indlæg uden at ryste på hovedet.
I min fritid går jeg og laver nogle musikvideoer, og kunne godt tænke mig at få nogle "falske" fans, da jeg synes det ser fedt ud at have en masse "fans" simpelthen.
Jeg går også og overvejer at skulle vove mig ud i affiliate med Facebook sider som jeg har læst en smule om på det sidste.
Som i nok kan høre er det en blanding af lidt forskelligt, men vil gerne bare høre hvorsan man hurtigst muligt får mange fans.
Så en her på forumet der havde fået 500 fans på en dag, så der må være nogle tryllerier, og måske en del held blandet med.
Håber i vil hjælpe mig.
SUPER FEDT FORUM I ØVRIGT! - Kommer jeg til at bruge meget det næste stykke tid, især nu når jeg starter på HHX (handelsskole)
Du skal selvfølgelig være klar på at mange af de steder/metoder hvor du kan skaffe falske fans, ikke altid er danske. Jeg har selv skaffet en del ''falske'' facebook fans igennem tiderne, men jeg er stoppet med det fordi at ''rigtige'' fans engagerer sig mere i min facebook side, da de selv har valgt at like siden.
Da jeg skaffede falske fans brugte jeg denne hjemmeside: http://bit.ly/yiEjkN
Men de falske fans jeg skriver om i mit blog indlæg er ægte mennesker fra ens målgruppe... Ikke så gode som rigtige fans, men stadig langt bedre end dem man køber!
Falske fans, er udelukkende til at få det hele til at se godt. Jeg har ikke selv haft positive erfaringer med dette, udover adrenalinsuset når 500 fans pludselig "syntes godt" om din facebook side.
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.