Hej, Jeg søger en dygtigt webudvikler og programmør som har lyst til at prøve kræfter med et spændende projekt i rejse-nichen til et 50/50 partnerskab, hvor vi går målrettet efter stor indtjening indenfor en tidshoristont på 6-12 måneder. Jeg bidrager med 3 års professionel erfaring med SEO/søgemaskineoptimering, online marketing og affiliate marketing. Jeg forestiller mig at det mest bliver mig som kommer til at stå for at få besøgende til websitet gennem traffik fra især Google men også andre medier. Desuden har jeg et rigtig godt domæne navn som kan brandes og som vil hjælpe i forhold til SEO. Jeg forestiller mig at du er en haj til PHP og webudvikling generelt. Du behøver som sådan ikke være designer, men du har helt styr på curl, xpath, evt regexp og MySQL. Desuden har du interesse for at arbejde med online marketing og affiliate marketing og er motiveret for lægge en indsats i et seriøst fritids/hobby projekt (som kan blive full time senere). Du er ikke helt ny og kan vise cases på hvad du har lavet, ligesom jeg også kan vise hvad jeg kan. Har du lyst til at være partner i et online projekt med muligheder for god indtjening efter relativ kort tid så send mig en PB og lad os finde ud af noget! |
Desværre har jeg ikke selv tiden til et projekt af sådan en størrelse, men det skal ikke forhindre mig at sende en anbefaling efter Erik Hamre :-). Besidder du de rette kompetencer, og har tiden/muligheden for at indgå i et projekt, på nævnte vilkår, så er jeg sikker på I nok skal opnå succes.