Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg som udbyder ikke velkommen?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder man ud af hvad man er registreret som? Og hvordan ændre man det? Og hvorfor skal man vælge enten freelancer eller udbyder? 

Derudover så kunne det være topsprødt hvis man fik notifikation om at der var kommet et bud på ens opgave. Jeg havde slet ikke opdaget der var kommet bud, fordi at den del på opgaven hvor buddene står er helt nede i bunden - Næsten gemt væk.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:09

Der kommer en Popup du har svaret på.
Du kan ændre det under indstillinger.
Grunden til at du vælger er at de fleste er enten/eller og vi derfor kan skræddersy forsiden.

Mht. Bud så får du mails og hvis er rigtigt reg. Så står det øverst på forsiden.
Det må være ok for de fleste.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:10

Kristoffer Hjerrild:

Jeg har også brugt freelancer et par gange men jeg synes desværre sjældent man kan finder opgaver men lad os da håbe det udligner sig lidt med tiden.

Nu er det påske, så vi får godt 5 opgaver ind om dagen som man kan byde på, normalt er det 10.
Men mange flere opgaver bliver tildelt direkte til Plus'er.
Jeg mailede med en fyr som har lavet en opgave for mig og han har officielt fået godt 5 opgaver, men dertil mere end 20 hvor han direkte via Freelancer er blevet kontaktet.

Så snakkede jeg med Jonas, som har firma i Thailand. Han fik mange opgaver på Freelancer, ved at byde og så ringe folk op og overtale dem til at bruge ham og han var aldrig billigst. Ret frækt, men det virker åbenbart.

Dem der ikke udfylder deres profil 100 %, ikke sætter billede på, ikke køber Plus, ikke følger op, ikke gør en indsats, de får ikke en kæft ud af Amino Freelancer. Men dem der sparker røv og gør en indsats, de får opgaver.

Jeg ved ikke hvad du gør forkert Kristoffer, men et eller andet må du misse.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)