Det er godt at høre :-) Martin
|
Kan kun give dig ret. Freelancer på amino er en joke.
Men som du selv nævner er der rigeligt med opgaver andre steder.
Det er godt at høre :-) Martin
|
Kan kun give dig ret. Freelancer på amino er en joke. Men som du selv nævner er der rigeligt med opgaver andre steder. |
Er der planlagt en mobil udgave af Freelancer? Måske bare en light udgave til en start, så man kan se opgaver og evt bookmark dem til senere. |
Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net
Ha ha ha Remy, det er egentlig utroligt så meget tid du bruger på Amino, når du praktisk talt hader alt og alle. Jeg håber virkelig dit offline liv er mere positivt :-) Op med humøret meste, livet er sjovt. De bedste hilsner Martin
|
Ikke lige med det første. Vi arbejder lidt debatten færdig først og lærer lidt der. Når vi har styr på den, så vil jeg tro at Amino Buzz og Freelancer står for tur. De bedste hilsner Martin
|
Det ser godt ud med det nye Amino Freelancer. Hatten af for det :-) Keep up the good work! Ha' det fint, Sebastian. |
@Martin Prøv lige at gå ind på freelancer direkte fra Debatten. Hvor opretter man opgaver? Ahh i den hemmelige dropdown under freelancer i menuen - Som i øvrigt ikke havde dropdown da jeg stod på debatten. Anyways, det tog mig seriøst over 10 minutter igår at finde et sted og oprette opgaver på Freelancer, og faktisk næsten så lang tid at jeg ikke gad mere. Men nu havde jeg en opgave, og så ville jeg da lige prøve ;) Så det korte af det lange - Gør det mere tydeligt hvor man opretter opgaver. Det er vel målet at få nye udbydere ind på Freelancer ;) |
Du har sikkert valgt at du er freelancer og så laver vi forsiden efter det, med de behov du har. |
Jeg har også brugt freelancer et par gange men jeg synes desværre sjældent man kan finder opgaver men lad os da håbe det udligner sig lidt med tiden. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.