Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense problemer - nogle der kan hjælpe??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Google reklamerede engang med blogger, ved at skrive man kunne tjene penge vha. adsense.
Dengang var jeg uvidende og oprettene en profil, og en adsense konto.
- Jeg kom aldrig rigtigt igang med det, og tror at kontoen aldrig blev godkendt fordi jeg intet indhold havde.

Nu er jeg dog startet en ny side, hvor jeg havde oprettet en ny adssense konto - som blev dissabled fordi jeg havde den gamle her.

Husk på, denne er ca. 6 måneder gammel, dette er beskeden på adsense;

"Din ansøgning er stadig ved at blive gennemgået. Du vil kun få vist baggrunden på din webside i stedet for live indholdsannoncer, indtil din konto er blevet fuldt godkendt. Få flere oplysninger."

Udbetaling: "On hold".

Mit spørgsmål er;

- vil denne adsense blive godkendt, når jeg begynder at bruge den på min nye side? Altså laver de løbende tjek/rechecks, eftersom denne konto aldrig rigtigt er vurderet?

Hvis nogle kan hjælpe mig med dette/har været igennem nogetl ignende, ville det være en kæmpe hjælp, og jeg ville være evigt taknemmelig.

Mvh.
Petari 

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 22:17

Ja, Google vil først kunne godkende din nye side når du har indsat en adsense annonce på den nye siden. Herefter vil din konto (hvis siden bliver godkendt) blive aktiveret igen.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 16:29

ja, du boer lave siden ordentligt og saa genansoege

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)