Kære Alle Pt. går jeg i gymnasiet, og er i gang med andet år. Udover dette er jeg Fodbolddommer, som fodbolddommer skal man have fat i mange ting såsom fløjte, dommertøj osv. I Danmark er der omkring 3000 aktive dommere. Men der er ikke rigtigt nogle gode fohandler der sælger fodbolddommer , der er mange i udlandet. Derfor tænkte jeg på at åbne en webbtuik op, der fohandlede med fodbolddommer grej. Mit spørgsmål lyder på: Er det svært at opstarte en webbutik og kræver det meget tid ? Har fundet forhandlere i udlandet :) Håber jeg får noget hjælp :-) Venlig Hilsen Ibrahim |
Selve opstarten på din Webshop er faktisk utrolig nem. Jeg ved du kan købe en Basic Webshop for 500 kr hos Danhost med alt hvad du har brug for som ny webshopper.
Du personliggører så din side med logo og forskellige farver. Det er utrolig nemt at oprette alle dine produkter og det er inkluderet betalingssystem og alt hvad du har brug for. Med pakken giver Danhost dig en opstarts-guide til hvordan du kommer i gang med forsendelse og køb af emballage osv.
Og herfrakoster der kun 399 at have en shop- endda inkluderet det letteste søgeordsoptimerings system der hjælper til en god placering på Google :)
Så hvis du har tankerne synes jeg da bare du skal komme i gang :) deter nemt og du behøver kun kendskab til dine egne produkter.
Al held og lykke
Mass Blomkvist,
ID marketing