Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på video

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften 

Jeg har lige lagt en kort video op på 36 sekunder, som jeg håber i vil give feedback på. Videoén skal ligges på forsiden af min shop, så vil meget gerne hører Jeres feedback. 

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 20:06

Hey Mr. Boysen.

Det er en fin video. Måtte egentlig gerne være lidt længere.... og med et link til din hjemmeside / shop til sidst. Du ved, se mere på: www......

Er spændt på om du er kommet videre omkring idéen med et sikkerheds forum....
Kan i øvrigt også lide stilen på din nye side. Fin "by" du har bygget op.

Søs

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:08

Jeg synes at videoen er godt lavet, musikken er belastende at høre på og jeg får slet ikke nok info af hvad jeg skal købe, jeg ser en masse skilte, mange som er i bybilledet og som jeg sikkert aldrig får brug for?

Men den er godt lavet, du rammer bare ikke din målgruppe hvis du spørger mig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:16

Hej Søs og Mads

Og tusind tak for feedback. 

Det er måske vigtigt at nævne formålet, der er at give en kort teaser til min webshop. Det er ikke en præsentationsvideo af mit virksomhed, blot en kort teaser. 

Konceptet her skal udvides til en længere præsentationsvideo, samt gøres kortere til intro på nogle udvalgte kategorier i shoppen. 

Mads jeg er lidt itvivl om hvem du mener der er målgruppen, for dem skulle jeg jo gerne ramme :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:18

Super fedt lavet!
Fed video, meget moderne video vil jeg også mene..

Dog ser jeg et par minusser. Jeg synes ikke at skiltene hæves nok frem, nu vidste jeg godt at du sælger sikkerheds skilte. Men ellers kunne det lige så godt være en fed video eller trailer. Derudover måtte den gerne være en del længere og teksterne i starten så jeg også gerne være på et par sekunder mere.

men alt i alt en fed video med fede effekter!

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 21:17

videoen har nogle gode visuelle elementer, men når man laver en video bør man altid tænke på hvad der er man vil fortælle, hvad er det for et budskab der skal ud, der er ikke noget klart budskab i din film, men bliv ved med at arbejde med, du er godt på vej, men tænkt meget mere over en historie ;)

/Meik

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var nød til at se den igen for at blive husket på at det jo var skilte det hele handlede om..

Måske få det med i afmeldingen igen. Ja og så en klarere hvad-så-nu-afmeldning (webadresse) ;)

Musikken er også for mig en smule irriterende - mono og ensformig.

Grunge er fedt. Og brugt rigtigt - rigtigt fedt. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det passer ind her - jeg tror selv jeg ville lave det mere 'ren'.

Men god ide med at hive ham skiltemanden ud og bruge det aktivt.

:) Kim

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:41

Tusind tak for alt Jeres feedback, det HELE kan bruges! Og endnu bedre, der er masser at arbejde videre med!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:49

Boysen:
så vil meget gerne hører Jeres feedback. 

Det har været nævnt af andre, men jeg er ikke bleg for at gentage :o)

Det ville gavne forståelsen at "5.000 skilte på lager", fik lov til at stå et sekund længere. Jeg ved jo godt at du sælger skilte, men vidste jeg ikke det, havde jeg ikke fanget det af denne video.

Bortset fra det, er den super cool.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42

video logoer ham manden løber forbi går alt for stærk , selv set 2 gange var det svært at forstå , nu er det kun fordi jeg kender dig forvejen jeg har en lille baggrunds viden at jeg ved det

hvad jeg synes der mangler

få en sigende lyd på hvad produkt omhandler alarm nu sker noget en ringer om hjælpe man kan høre kommer hjælp ,

du siger hvad tilbyder i igennem videoen

ser en købe vare

få opstillet

en får vare

en bliver redet fra tyv med din vare

en bliver redet for uheld med din vare

man skal have jeres produkt for denne sikkerhed køb hos jer http://www.sikkerhedseksperten.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)