Jeg ved ikke om det er helt håbløst at søge efter job herinde, men jeg vil da nu give det en chance alligevel. :-)
Jeg er 19 år, og er pt. rimelig træt af mit nuværende job som fundraiser hos Dansk flygtningehjælp - støtter en god sag, men jeg kan simpelthen bare ikke tage mig sammen til at skulle ringe til flere og prøve at overbevise dem om at støtte.
Jeg søger egentligt lidt forskelligt, noget deltidsarbejde som jeg enten kan lave hjemme, men også hvis i har en virksomhed i københavn som har brug for lidt ekstra hjælp til at klare nogle små opgaver eller noget.
Jeg er faktisk åben over for ret meget. Men søger noget fast og ikke éngangs arbejde
Lige kort oversigt over hvem jeg er:
- Oliver Pedersen - 19 år - Iværksætter - har for nylig åbnet min egen webshop www.oproad.dk (det skal siges at jeg har lavet alt selv) lige fra webshop, kontakt til leverandør, alle de registreringer der skal til, kapital osv osv. - studerer afsætningsøkonomi på Niels Brock HHX på 3 år - bor i københavn.
Hvis der er nogen som overhovedet kunne være interesseret, så sender jeg gerne et CV ud med mange flere detaljer.
Håber på noget respons, lønnen behøver ikke at være det vilde, bare noget som kan supplere SU og min virksomhed ved siden af.