|
Som udgangspunkt kan du læse en lille smule om SEO
Jeg vil forslå at du begynder helt fra bunden af, med at sætte dig ind i emnet.
|
Som udgangspunkt kan du læse en lille smule om SEO Jeg vil forslå at du begynder helt fra bunden af, med at sætte dig ind i emnet.
|
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Som Jonas også skriver det. Så bliver du nød til at læse lidt om SEO. Hvis du vil have flere besøgende fra søgemaskiner som google så skal du søgeoptimere din hjemmeside, linkbuilde samt mere. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Skaffe links til din hjemmeside med udvalgte søgeord som du gerne vil findes på. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Få lavet en adwords opsætning, der spiller max |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Helt klart enig. Jeg er ikke smykkeekspert, men der ser da ud til at være mange der leder efter smykker: Jeg ville satse på en efterspurgt vare - sørge for at den kan bestilles fragtfrit - express og få det til at virke med adwords. Anyway - en i min famillie sælger rigtigt god på trendsale - få super gode reviews og dem kan man jo godt bruge på sin hjemmeside til at skube gang i salget? Men igen - det kan være jeg har misforstået hvad siden går ud på. |
få google plus på siden og gerne twitter på siden få enkle video på siden blogger på siden vær aktive over alt tjekke konkurrenters links med mere kan ikke siges nok gange søgeord optimering er hårdt arbejde ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
|
ellers så prøv at lave en atom fodbold. Her er hvordan du kan lave en atom fodbold i praksis, start med at lave en underside til hver eneste af de smykke mærker du eller dine sælgere fører, så skriv en mindblowing seo artikel til hver af disse undersider, og skaf dem nogle tunge links. Og her er tricket så hvis hver eneste af disse emner er lav trafik, lav konkurrence så for du nok ikke det store ud af at udrulle hver eneste underside i atom fodbolden men sammen adder det op så det bliver en rigtig, rigtig god trafik suger.
|
Du skal vist en lille tur back-to-basics. Jeg har lige været en tur forbi din hjemmeside, og en ting der især springer i øjnene er, at du mangler tekst. Så se at få skrevet gode beskrivelser af dine ting. Det er i mine øjne spild af tid at satse på ting som twitter, google plus, videoer, linkbuilding og halløj, når det allermest grundlæggende ikke er på plads. Jeg ville gøre følgende:
Det springer også lidt i øjnene at de fleste af dine kategorier er tomme. Det betyder jo, at mange lukker siden lige med det samme, fordi der ikke er noget indhold. Så er det bedre at du begrænser antallet af kategorier, og har nogen, som er lidt bredere. Så kan du altid fordele på flere kategorier når du begynder at få besøgende og annoncer. |
|