Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er god Pagerank? Hjælp til linkbuidling

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

@ Michael !

Når Kenneth henviser til denne tråd, er det nok også fordi han både kender dens indhold og finder denne brugbar.

http://www.amino.dk/forums/t/151649.aspx?PageIndex=2

Og netop tråden og det efterfølgende bidrag fra Thomas Reberholt også med henvisning til Rosenstand forklarer jo alt.

Hvorfor så mere mundhuggeri ?

Og derfor var det måske bedre med lidt søvn og nyt syn til sagen i morgen ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

vi er jo sådan set enig hvad jeg forstår ,var det en fejl , den kommentar , da han skrev han var uenig med mig var han også uenig med den tråd , men jeg forstår det fordi han nok lavet en for hurtig kommentar hvad jeg forstår , det er ikke fordi han uenig med det han henviser til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 02:02

Mikael christiansen:

Kenneth Wellin:

René:
Jeg vil gerne øge mit websites (www.jef.dk) PageRank

Hvorfor? Det er ikke noget du behøver gå op i.

René:
Jeg vil pt gerne fokusere linkbuilding

Det lyder til gengæld som en god ide.

dbh
Kenneth

vis du gør det rigtigt godt vil din pagerank stige og din placering på google

Hej Michael,

Jeg har stadig ikke taget din kommentar ud af en sammenhæng. Der var kun den ene linje, som ses ovenfor.

MEN, det kan være, at jeg har misforstået dig. Og i såfald beklager jeg oprigtigt!

Jeg læste din kommentar som om, at du mente, at toolbar pagerank og placeringer i søgeresultaterne følges ad. Jeg kan dog se, af dine efterfølgende kommentarer, at du har et mere nuanceret syn på tingene. Og deri er vi enige. Blot havde jeg desværre ikke set din anden kommentar, da jeg svarede på ovenstående.

Håber jeg hermed har forklaret mig.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:17

Mikael christiansen:

WordSEO:

Pagerank viser bare styrken og antal af links til din side, det er lidt hvordan Google ser på din hjemmeside, med deres øjne igen kan du ikke rigtigt bruge det til så meget, men det er altid rart med en høj PR, så ved du at der sker noget.

Google opdatere hjemmesiders PR en gang i mellem, kan ikke huske hvor tit, men det sker en gang i mellem.

vh AB

når gør forkert falder pagerank og de falder ud ad google

når nogle gør noget super godt stiger de på google med pagerank og deres placering

http://www.demib.dk/google-links-salg-663.html

jo pagerank er et de mange ting google bedømmer ens side på men , det sige ikke betyder noget er altså ikke korrekt , selvfølgelige betyder en pagerank noget, du kan udmærket bruge pagerank til at se om du gør det korrekt og den er rimelige meget godt vejledende om det er godt arbejde du gør ,  husk jeg skriver vejledende især i små tal kan den laveste være en frem gang

ja korrekt ja hørt lidt sjove der siger de havde højere placering da de havde en lavere pagerank altså de havde en på 4 pagerank nu har de en på 2 pagerank men nu kommer det sjove forskel var slet ikke stor da du havde en næsten  på 3 før men manglet det sidste point og du havde en lav 4 pagrank derved var forskel sådan set næsten intet

men der er simpelthen så  mange faktor der spiller ind pagerankt faktor at ned kan godt betyde op , men vis har stor forskel er mange faktor en på pagerank 1 og en pagerank 7 er der et stort mellemrum imellem derved kan det ikke bare  være et højt 1 tal og lavt 7 tal for nu er der flere tal imellem derved den højeste er normalt den bedste , men jo mindre forskel er imellem de 2 pagerank faktor , jo mere usikkert er det hvem der er  den bedste side

det var dette her indlæg du tog en linje ud ad , med den sætning , jeg synes da fra start af jeg har forklaret mig , jeg skriver både vejdende med mere ,jeg mener stadigvæk normalt  er det den højste rank  der er den bedste side men som jeg skriver er det kun vejledende

jeg ved ikke om jeg kunne have forklaret det bedre hvad jeg mente , men jeg synes selv jeg forklare det godt

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 02:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Og det er vist der hele misforståelsen er opstået.

Prøv at gå tilbage i tråden Michael og se dit første indlæg. det ser sådan her ud:

Mikael christiansen:

Kenneth Wellin:

René:

René:

dbh
Kenneth

Jeg tror du er kommet til at poste indlægget første gang, før du havde skrevet det færdigt. Og det var det halvfærdige indlæg - kun med den ene sætning fra dig, som jeg kommenterede på. Jeg havde ikke slettet noget af det du skrev.

Jeg kan sagtens se af dit andet indlæg, at du har et meget mere nuanceret syn på tingene. Men jeg havde ikke set det indlæg, da jeg svarede.

Det er nogen gange noget være noget med al den teknik ... Smile

dbh
Kenneth

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:41

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:04

Kenneth Wellin:

Hej Michael,

Og det er vist der hele misforståelsen er opstået.

Prøv at gå tilbage i tråden Michael og se dit første indlæg. det ser sådan her ud:

Mikael christiansen:

Kenneth Wellin:

René:

René:

dbh
Kenneth

Jeg tror du er kommet til at poste indlægget første gang, før du havde skrevet det færdigt. Og det var det halvfærdige indlæg - kun med den ene sætning fra dig, som jeg kommenterede på. Jeg havde ikke slettet noget af det du skrev.

Jeg kan sagtens se af dit andet indlæg, at du har et meget mere nuanceret syn på tingene. Men jeg havde ikke set det indlæg, da jeg svarede.

Det er nogen gange noget være noget med al den teknik ... Smile

dbh
Kenneth

der var oveni et indlæg mere der også forklaret pagerank er kun et finger peg , derved du kunne bare have læst i tråden

desuden stod der det meste og der var mere end den ene sætning , så det er ikke korrekt , du kun taget en linje i et indlæg og derved har det givet en anden meneing

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:05

WordSEO:

Thomas Reberholt:
http://www.concept-i.dk/blog/hvad-med-pagerank.html
Thomas har sådan en cool måde at forklaret ting på så mon ikke dette giver mening :)
Syntes du skulle købe hans bog rene den er bare guld værd :)

Der vil jeg anbefale Mikkel deMIB's bog fremfor Seo lex.

Mikkel deMIB SEO 2.0

vh AB

jeg er også meste fan

Mikkel deMIB SEO 2.0 det var også den jeg linket til i starten af tråden , det giver efter min mening den bedste viden

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:54

Mikael christiansen:
desuden stod der det meste og der var mere end den ene sætning , så det er ikke korrekt , du kun taget en linje i et indlæg og derved har det givet en anden meneing

Hej Michael,

Det er altså ikke korrekt. Jeg har kun taget den ene linje fra indlægget, fordi du simpelthen *ikke* havde skrevet mere i det indlæg. Men da du åbenbart ikke selv vil gå tilbage i tråden og se det du selv har skrevet, har jeg tilladt mig at tage et screenshot af dit indlæg. Det er det ene indlæg jeg kommenterede på og ingen andre:

Du kommenterer på nogle svar jeg giver/spørgsmål jeg stiller og din kommentar indeholder altså kun den ene linje. Og det er den linje jeg efterfølgende kommenterer på. Jeg har altså ikke slettet noget af dit svar og kommenterer hverken på, hvad du har skrevet tidligere i tråden eller hvad jeg tror du vil skrive senere i tråden.

Som dit svar til mit indlæg fremstår, vil jeg i bedste fald kalde det ufuldstændigt, men egentlig nærmere misvisende/forkert. Og derfor vælger jeg at kommentere på det. Det er hverken for at ordkløves eller mundhugges, ej heller for at være efter dig, eller hvad du nu kan tro mine motiver er. Men du skriver slet og ret, at hvis din toolbar pagerank stiger, så gør dine placeringer i google's søgninger også. Og sådan kan du altså ikke konkludere.

At du så efterfølgende uddyber dit syn på toolbar pagerank, synes jeg kun er fint. Og jeg konkluderer udfra dine kommentater til indlægget fra WordSeo, at vi nok ikke er så ueninge, som det i første omgang kan se ud til. Men helt enige er vi heller ikke. Hvilket nok bedst illustreres ved, at jeg kan forså, at du holder fast øje med dine pageranks, mens jeg ikke engang har installeret noget software til at gøre det.

Håber ikke du tager det ilde op, Michael. Men jeg så noget, som jeg ikke var enig i. Og det kommenterede jeg på.

Ovenstående afslutter vist nogenlunde min mening omkring toolbar pagerank i denne omgang og jeg synes efterhånden, at vi skal returnere tråden til René igen, hvis han skulle have uddybende spørgsmål han gerne vil have svar på.

I ønskes alle en god aften

dbh
Kenneth

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:39

Kenneth Wellin og Mikael christiansen

I er jo stort set enige. Og trådstarter har fået en masse brugbare svar

Var det så ikke en ide I begge stoppede med jeres ordkløveri ?

Og bruge jeres respektive kompetencer med andre gøremål ?

Helt ærligt tror jeg ikke, der er mange der er interesseret i jeres ”bæ bu” m.m.

Ib

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:48

Kenneth Wellin:

Mikael christiansen:

Hej Michael,

Det er altså ikke korrekt. Jeg har kun taget den ene linje fra indlægget, fordi du simpelthen *ikke* havde skrevet mere i det indlæg. Men da du åbenbart ikke selv vil gå tilbage i tråden og se det du selv har skrevet, har jeg tilladt mig at tage et screenshot af dit indlæg. Det er det ene indlæg jeg kommenterede på og ingen andre:

Du kommenterer på nogle svar jeg giver/spørgsmål jeg stiller og din kommentar indeholder altså kun den ene linje. Og det er den linje jeg efterfølgende kommenterer på. Jeg har altså ikke slettet noget af dit svar og kommenterer hverken på, hvad du har skrevet tidligere i tråden eller hvad jeg tror du vil skrive senere i tråden.

Som dit svar til mit indlæg fremstår, vil jeg i bedste fald kalde det ufuldstændigt, men egentlig nærmere misvisende/forkert. Og derfor vælger jeg at kommentere på det. Det er hverken for at ordkløves eller mundhugges, ej heller for at være efter dig, eller hvad du nu kan tro mine motiver er. Men du skriver slet og ret, at hvis din toolbar pagerank stiger, så gør dine placeringer i google's søgninger også. Og sådan kan du altså ikke konkludere.

At du så efterfølgende uddyber dit syn på toolbar pagerank, synes jeg kun er fint. Og jeg konkluderer udfra dine kommentater til indlægget fra WordSeo, at vi nok ikke er så ueninge, som det i første omgang kan se ud til. Men helt enige er vi heller ikke. Hvilket nok bedst illustreres ved, at jeg kan forså, at du holder fast øje med dine pageranks, mens jeg ikke engang har installeret noget software til at gøre det.

Håber ikke du tager det ilde op, Michael. Men jeg så noget, som jeg ikke var enig i. Og det kommenterede jeg på.

Ovenstående afslutter vist nogenlunde min mening omkring toolbar pagerank i denne omgang og jeg synes efterhånden, at vi skal returnere tråden til René igen, hvis han skulle have uddybende spørgsmål han gerne vil have svar på.

I ønskes alle en god aften

dbh
Kenneth

vis du læste var der oveni et indlæg lige før der skrev det var et finger peg så det er ikke korrekt det stod også lige før i et andet indlæg

et man læser hvad der står i en tråd , desuden mener jeg der stod mere i det indlæg med stor sikkerhed

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)