vi er jo sådan set enig hvad jeg forstår ,var det en fejl , den kommentar , da han skrev han var uenig med mig var han også uenig med den tråd , men jeg forstår det fordi han nok lavet en for hurtig kommentar hvad jeg forstår , det er ikke fordi han uenig med det han henviser til |
Mikael christiansen:Kenneth Wellin:René:Jeg vil gerne øge mit websites (www.jef.dk) PageRankHvorfor? Det er ikke noget du behøver gå op i.
René:Jeg vil pt gerne fokusere linkbuildingDet lyder til gengæld som en god ide.
dbh
Kennethvis du gør det rigtigt godt vil din pagerank stige og din placering på google
Hej Michael,
Jeg har stadig ikke taget din kommentar ud af en sammenhæng. Der var kun den ene linje, som ses ovenfor.
MEN, det kan være, at jeg har misforstået dig. Og i såfald beklager jeg oprigtigt!
Jeg læste din kommentar som om, at du mente, at toolbar pagerank og placeringer i søgeresultaterne følges ad. Jeg kan dog se, af dine efterfølgende kommentarer, at du har et mere nuanceret syn på tingene. Og deri er vi enige. Blot havde jeg desværre ikke set din anden kommentar, da jeg svarede på ovenstående.
Håber jeg hermed har forklaret mig.
dbh
Kenneth