Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er god Pagerank? Hjælp til linkbuidling

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
Gør det på en pæn måde det her ævl for jef.dk helt sikkert ikke noget ud af
Wink Hvad kalder du selv dette ???

Hvad kalder du ævl og pæn måde ?

Skal du være dommeren i et åbent forum ????

Ib Abildgaard

Råd & mal

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 01:12

Hehe judge and jury on a saturday night :)
Dommer ? jeg går ellers ik så meget op i sport men dommer var måske ikke så dårlig ide :)

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 01:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:23

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Thomas Reberholt:
Gør det på en pæn måde det her ævl for jef.dk helt sikkert ikke noget ud af
Wink Hvad klader du dette ???

Hvad kalder du ævl og pæn måde ?

Skal du være dommeren i et åbent forum ?

Ib Abildgaard

Råd & mal

jeg tror fordi jeg lavet et langt indlæg og måske kommenterer folk hurtigere læser ikke det hele især om natten der ses lidt tendens at man ikke læser alt

havde jo skrevet vejledende og jeg tror vi faktisk vi var enig ,men jeg opfattet det meste bare for at starte en uenighed der ikke var der , jeg forstod det ikke ,men mit gæt er vi er enig og det var fordi det lige lovligt hurtigt blev kommenteret , men jeg bliver bare hammerne sur når det sker ,jeg tager det måske lidt personligt det er måske forkert , måske var det bare for hurtigt kommenteret

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:27
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:34

@ Michael !

Når Kenneth henviser til denne tråd, er det nok også fordi han både kender dens indhold og finder denne brugbar.

http://www.amino.dk/forums/t/151649.aspx?PageIndex=2

Og netop tråden og det efterfølgende bidrag fra Thomas Reberholt også med henvisning til Rosenstand forklarer jo alt.

Hvorfor så mere mundhuggeri ?

Og derfor var det måske bedre med lidt søvn og nyt syn til sagen i morgen ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 01:41

Mikael christiansen:

jeg er desuden uenig i dig det er godt at ligge højt i google jeg kan nemlig også finde ud ad tage en linje ud ad et indlæg

vi er jo enig , du tog bare en linje ud ad hele sammenhægn for at starte en uenighed der ikke er der , jeg kan sagtens gøre det samme , men hvorfor gøre det , husk læs et indlæg og tage hele sammenhægn du kommenter, jeg har kun taget det ud for vise , jeg kan sagtens gøre det samme som du gør men det giver ingen debat , kun vi laver indlæg og det er forkert , vi skal give hinanden mere viden

Hej Michael,

Jeg er slet ikke ude på, at starte en uenighed. Det er sådan set det sidste jeg ønsker at spilde både din, min og andres tid på.

Men jeg har altså *ikke* taget din linje ud af en sammenhæng. Det var den *eneste* linje i dit indlæg. Dit indlæg nr. 2 havde jeg slet ikke set, da jeg svarede.

Så det ender såmænd nok med, at vi ikke er så uenige endda ...

Og jeg er da helt enig i dine betragtninger om, at vi skal søge at bringe viden til hinanden, hvilket også var grunden til, at jeg oprindelig skrev, at René ikke behøver at være specielt fokuseret på sin Google toolbar PageRank. Hans ønske om at fokusere på sin link building finder jeg meget mere relevant.

Du kan ikke bruge Google toolbar pagerank til ret meget. Men den kan være en indikation på dit link building arbejde. Så får du ved en pagerank opdatering et stort spring op eller ned, kan det være en indikation på, at der er sket noget omkring dit link building arbejde. Men, at toolbar pagerank direkte har noget at sige, for din placering i Google's søgeresultater, er ikke korrekt.

Rosenstand forklarer det ganske godt i dette podcast:
http://www.concept-i.dk/blog/hvad-med-pagerank.html
Og samme info kan du finde mange andre steder på nettet.

At jeg skrev, at en pagerank 0 side sagtens kan være bedre end en pagerank 10 side, er nok mest teoretisk. Da google ofte er måneder om at opdatere toolbar pagerank, vil jeg nu mene, at vi nok kan finde tilfælde, hvor vi kan være tæt på. I praksis vil det jo nok nærmere være, at man ser, at f.eks. pagerank 2 & 3 sider overgår eks. pagerank 6 sider i søgeresultaterne. Men konkrete eksempler sidder jeg ikke med ved hånden (og vil helst heller ikke bruge tid på at grave dem frem), for jeg tjekker simpelthen aldrig de forskellige siders pagerank - jeg finder det ikke særlig relevant.

Så konklusion: Intet ønske om at mundhugges fra min side, men blot et ønske om, at fortælle, at der ikke bør fokuseres på toolbar pagerank og at der er mange andre ting iforb. med SEO, som er langt vigtigere.

Alt vel og god aften (nat Smile ) til alle

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:49

Kenneth Wellin:

Mikael christiansen:

jeg er desuden uenig i dig det er godt at ligge højt i google jeg kan nemlig også finde ud ad tage en linje ud ad et indlæg

vi er jo enig , du tog bare en linje ud ad hele sammenhægn for at starte en uenighed der ikke er der , jeg kan sagtens gøre det samme , men hvorfor gøre det , husk læs et indlæg og tage hele sammenhægn du kommenter, jeg har kun taget det ud for vise , jeg kan sagtens gøre det samme som du gør men det giver ingen debat , kun vi laver indlæg og det er forkert , vi skal give hinanden mere viden

Hej Michael,

Jeg er slet ikke ude på, at starte en uenighed. Det er sådan set det sidste jeg ønsker at spilde både din, min og andres tid på.

Men jeg har altså *ikke* taget din linje ud af en sammenhæng. Det var den *eneste* linje i dit indlæg. Dit indlæg nr. 2 havde jeg slet ikke set, da jeg svarede.

Så det ender såmænd nok med, at vi ikke er så uenige endda ...

Og jeg er da helt enig i dine betragtninger om, at vi skal søge at bringe viden til hinanden, hvilket også var grunden til, at jeg oprindelig skrev, at René ikke behøver at være specielt fokuseret på sin Google toolbar PageRank. Hans ønske om at fokusere på sin link building finder jeg meget mere relevant.

Du kan ikke bruge Google toolbar pagerank til ret meget. Men den kan være en indikation på dit link building arbejde. Så får du ved en pagerank opdatering et stort spring op eller ned, kan det være en indikation på, at der er sket noget omkring dit link building arbejde. Men, at toolbar pagerank direkte har noget at sige, for din placering i Google's søgeresultater, er ikke korrekt.

Rosenstand forklarer det ganske godt i dette podcast:
http://www.concept-i.dk/blog/hvad-med-pagerank.html
Og samme info kan du finde mange andre steder på nettet.

At jeg skrev, at en pagerank 0 side sagtens kan være bedre end en pagerank 10 side, er nok mest teoretisk. Da google ofte er måneder om at opdatere toolbar pagerank, vil jeg nu mene, at vi nok kan finde tilfælde, hvor vi kan være tæt på. I praksis vil det jo nok nærmere være, at man ser, at f.eks. pagerank 2 & 3 sider overgår eks. pagerank 6 sider i søgeresultaterne. Men konkrete eksempler sidder jeg ikke med ved hånden (og vil helst heller ikke bruge tid på at grave dem frem), for jeg tjekker simpelthen aldrig de forskellige siders pagerank - jeg finder det ikke særlig relevant.

Så konklusion: Intet ønske om at mundhugges fra min side, men blot et ønske om, at fortælle, at der ikke bør fokuseres på toolbar pagerank og at der er mange andre ting iforb. med SEO, som er langt vigtigere.

Alt vel og god aften (nat Smile ) til alle

dbh
Kenneth

jeg er fuldt ud enig med hvorfor tog du kun en linje ud ad indlægget , det kunne du godt forklare bedre det eneste du forklare her er du er enig med mig

jeg skrev også man ikke skulle kun kigge på pagerank hvad og hvorfor er du uenig , det eneste du forklare her du er fuldt ud enig med mit indlæg og den kommentar var en ekstrem fejl

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:51

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

@ Michael !

Når Kenneth henviser til denne tråd, er det nok også fordi han både kender dens indhold og finder denne brugbar.

http://www.amino.dk/forums/t/151649.aspx?PageIndex=2

Og netop tråden og det efterfølgende bidrag fra Thomas Reberholt også med henvisning til Rosenstand forklarer jo alt.

Hvorfor så mere mundhuggeri ?

Og derfor var det måske bedre med lidt søvn og nyt syn til sagen i morgen ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

dette var kun grundet han sagde han var uenig med mit indlæg , han prøver forklare mig , han ikke er uenig med mig , måske gik var hans kommentar lidt for hurtigt for nogle sider siden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:53

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)