Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er god Pagerank? Hjælp til linkbuidling

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Wellin:

René:
Jeg vil gerne øge mit websites (www.jef.dk) PageRank

Hvorfor? Det er ikke noget du behøver gå op i.

René:
Jeg vil pt gerne fokusere linkbuilding

Det lyder til gengæld som en god ide.

dbh
Kenneth

vis du gør det rigtigt godt vil din pagerank stige og din placering på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:02

Pagerank viser bare styrken og antal af links til din side, det er lidt hvordan Google ser på din hjemmeside, med deres øjne igen kan du ikke rigtigt bruge det til så meget, men det er altid rart med en høj PR, så ved du at der sker noget.

Google opdatere hjemmesiders PR en gang i mellem, kan ikke huske hvor tit, men det sker en gang i mellem.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50

WordSEO:

Pagerank viser bare styrken og antal af links til din side, det er lidt hvordan Google ser på din hjemmeside, med deres øjne igen kan du ikke rigtigt bruge det til så meget, men det er altid rart med en høj PR, så ved du at der sker noget.

Google opdatere hjemmesiders PR en gang i mellem, kan ikke huske hvor tit, men det sker en gang i mellem.

vh AB

når gør forkert falder pagerank og de falder ud ad google

når nogle gør noget super godt stiger de på google med pagerank og deres placering

http://www.demib.dk/google-links-salg-663.html

jo pagerank er et de mange ting google bedømmer ens side på men , det sige ikke betyder noget er altså ikke korrekt , selvfølgelige betyder en pagerank noget, du kan udmærket bruge pagerank til at se om du gør det korrekt og den er rimelige meget godt vejledende om det er godt arbejde du gør ,  husk jeg skriver vejledende især i små tal kan den laveste være en frem gang

ja korrekt ja hørt lidt sjove der siger de havde højere placering da de havde en lavere pagerank altså de havde en på 4 pagerank nu har de en på 2 pagerank men nu kommer det sjove forskel var slet ikke stor da du havde en næsten  på 3 før men manglet det sidste point og du havde en lav 4 pagrank derved var forskel sådan set næsten intet

men der er simpelthen så  mange faktor der spiller ind pagerankt faktor at ned kan godt betyde op , men vis har stor forskel er mange faktor en på pagerank 1 og en pagerank 7 er der et stort mellemrum imellem derved kan det ikke bare  være et højt 1 tal og lavt 7 tal for nu er der flere tal imellem derved den højeste er normalt den bedste , men jo mindre forskel er imellem de 2 pagerank faktor , jo mere usikkert er det hvem der er  den bedste side

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:22

Mikael christiansen:

Den går ikke Michael. Det du siger der er, at skal man ligge højt i Google, skal man have en høj Pagerank. Sådan hænger det ikke sammen! Det har lige været vendt i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/151649.aspx?PageIndex=2

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10

Kenneth Wellin:

Mikael christiansen:

Den går ikke Michael. Det du siger der er, at skal man ligge højt i Google, skal man have en høj Pagerank. Sådan hænger det ikke sammen! Det har lige været vendt i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/151649.aspx?PageIndex=2

dbh
Kenneth

jeg skrev den kun er vejledende læs venligste hele mit indlæg ind tage en linje ud ad det ,jeg kan kun tro derved du mener en pagerank 0 side kan være bedre end pegerank 10 side da det slet slet ikke betyder noget ifølge dig, når du skære indlægget ud sådan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14

Kenneth Wellin:

Mikael christiansen:

Den går ikke Michael. Det du siger der er, at skal man ligge højt i Google

jeg er desuden uenig i dig det er godt at ligge højt i google jeg kan nemlig også finde ud ad tage en linje ud ad et indlæg

vi er jo enig , du tog bare en linje ud ad hele sammenhægn for at starte en uenighed der ikke er der , jeg kan sagtens gøre det samme , men hvorfor gøre det , husk læs et indlæg og tage hele sammenhægn du kommenter, jeg har kun taget det ud for vise , jeg kan sagtens gøre det samme som du gør men det giver ingen debat , kun vi laver indlæg og det er forkert , vi skal give hinanden mere viden

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:19

Mikael christiansen:
jeg skrev den kun er vejledende læs venligste hele mit indlæg ind tage en linje ud ad det ,jeg kan kun tro derved du mener en pagerank 0 side kan være bedre end pegerank 10 side da det slet slet ikke betyder noget ifølge dig, når du skære indlægget ud sådan

Hej Michael,

Det var da den eneste linje du havde skrevet i det indlæg ??? Smile Jeg skrev ikke, at det ikke betyder noget, men at det ikke er noget René behøver at gå op i. Og, ja: En PageRank 0 side kan sagtens være bedre end en PageRank 10 side. Det er vel placeringen på Google, som tæller og ikke PageRank. Og en side med lavere PageRank kan sagtens rangere over en med en høj PageRank.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:23

Kenneth Wellin:

Mikael christiansen:

Hej Michael,

Det var da den eneste linje du havde skrevet i det indlæg ??? Smile Jeg skrev ikke, at det ikke betyder noget, men at det ikke er noget René behøver at gå op i. Og, ja: En PageRank 0 side kan sagtens være bedre end en PageRank 10 side. Det er vel placeringen på Google, som tæller og ikke PageRank. Og en side med lavere PageRank kan sagtens rangere over en med en høj PageRank.

dbh
Kenneth

så læs dog mit indlæg før du kommenter noget

det er placering der tæller men enhver ved pagerank 10 side er højere end en pagerank 0 side men det gør du åbentbart ikke , jeg aldrig set det eksempel at en pagerank 0 side ligger højere end en pagerank 10 side kom med det eksempel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24

Kenneth Wellin:

Mikael christiansen:

Hej Michael,

dbh
Kenneth

kom med det eksempel en pagerank 0 side er bedre end en pagerank 10 side hvor er det

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:27

Kenneth Wellin:

Mikael christiansen:

Hej Michael,

dbh
Kenneth

husk jeg skrev vejledende det er pagerank jeg skal jo ikke skrive det hver afslut sætning vis laver et indlæg en gang skriv det er nok , derved må du forstå pagerank er kun vejledende at du enig med den tråd du henviser til , når du nu mener det slet ikke betyder noget fatter jeg ikke

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)