Jeg har længe lagt som nr. 2 på mine vigtigste søgeord på google og fik da også flere henvendelser over hjemmesiden. Før havde jeg kontaktformen til tilbud liggende på undersiderne nederst feks. vinduespolering og rengøring det har jeg stadig, men nu har jeg lagt en form i en widget i sidebaren og det virker jeg har bare den sidste uge haft 11 henvendelser på vinduespolering hvor jeg indtil videre har fået 9 af dem i hus - og jeg er ikke byens billigste - og det er uden at der er kommet flere besøgende på siden, har vel et gennemsnit på 6-7-8 stk om dagen. Syntes sgu det er meget godt, især hvis det bliver ved, men hvad kan man forvente af sådan en side tænker både besøgende og konvertering. |
selv på lave konkurrence ord er det svært at holde den placering du har grundet dette her.
du lavt antal links til siden 116 links kunne jeg se du har, først links fundet for lidt over 1 år siden dog har du tabt nogle af dem undervejs så siden vil af google ikke vurderes så godt det var bedre den havde de ældste links endnu derved ville domæne aldre betyde mere da det går mere efter hvornår links er fundet og alle nye sider går op ad og ned ad i starten tjeck din back links historie
være lidt aktive få skrevet artikler og andet ud med dit links i
social aktiv få google plus og facebook på siden og få en masse likes til din side