Jeg taler slovakisk og tjekkisk, har du en god idé ? Do you have any idea what we can do with it? I know languages so it will be easyer to fight for the good price of something from SK or CZ to DK? |
No ideas?
Jeg taler slovakisk og tjekkisk, har du en god idé ? Do you have any idea what we can do with it? I know languages so it will be easyer to fight for the good price of something from SK or CZ to DK? |
Jo, da..jeg er dog lidt usikker på hvad dit indlæg går ud på; men er det fordi du søger et arbejde? I så fald, så ved jeg at der er rigtig mange af dem som bringer reklamer ud i mit lokalområde som er fremmedsprogede, det kunne måske være en ide? Jimmy |
Nej, jeg har arbejde ( som maler ) men... Jeg troede at tjene ekstra penge, når vi kan finde vej til :) |
Kontakt nogle af de store oversættelsesbureauer. Et af dem står måske lige og mangler en freelance-oversætter med dine særlige sprogkundskaber. |
Smut dog til http://www.ciao-italien.dk/toscana.html
Du er også velkommen til at oprette oversættelseopgaver (eller andet) på underenplov.dk :) |
Vil du sende en mail til mig på thorsen_dk@yahoo.dk - har en ide hvor jeg godt kunne bruge dit sprog kendskab. Mvh. Morten |