Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med Agera.dk ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Martin Thorborg &Co.

Tillykke med det sidste nye skud på stammen i Amino familien.

Fantatisk stykke værktøj...som vi fra start af har brugt i stor udstrækning som leverandør.

Det eneste man kan frygte er, at det vil være en alvorlig konkurrent til Amino-freelancer, som stille

og roligt vil dø hen.

Dog vil jeg mene, at Agera.dk er betydelig mere seriøs end Amino-freelancer...i det det er relle

opgaver, som tilbydes på Agera.dk.

Super tiltag.Yes

Rigtig god og proffessionel support vi har fået fra medarbejderne i Agera.dk trods begynderfejl mv.,

som dog blev løst hurtigt af teamet.

MvH

Peter

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, det virker til at være et meget seriøst og godt projekt! Jeg synes det er super fedt at lave noget som giver vækst, og giver folk arbejde. Fantastisk initiativ.

Det eneste jeg synes er lidt.. useriøs ved siden, er denne:

Men hey, jeg er ikke selv designer, så jeg aner ikke noget om det, men for mig virker det bare overordentligt falsk med sådan et billede.

Igen - tillykke med det Martin og co. !!

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har først set dette nu, for mig ligner det noget der kan blive til et rigtig godt projekt! Designet virker rigtig lækkert, og idéen er god.

En ting jeg ikke kan forstå er hvorfor de ikke har et favicon...

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Jeg synes også det ser rigtig lovende ud. De har dog allerede lidt konkurrence, da det ser ud til at f.eks. http://www.stjerneadvokater.dk/ tilbyder det samme, altså inden for advokatbranchen. 

De får nok snart ordnet et favicon Wink . Deres facebookside er vidst heller ikke helt på plads endnu. Den skriver "Denne webside er ikke tilgængelig" på forsiden ved mig. 

Ønsker held og lykke til Martin og de andre folk bag projektet. Yes

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:10

Det er første gang jeg ser siden.

Utrolig lækkert design ! Og så er den samtidig meget nem at bruge. 

Samtidig med dette, så er det jo en genial idé. Hjælper en masse virksomheder med at få gang i butikken. Og meget fedt, at der bliver sat fokus på grøn energi. Det kommer til at være meget relevant de kommende år.

Mvh.

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:24

Rigtig dejligt design. Synes det er mærkeligt med en begræsning på 3 tilbud, hvorfor kan man ikke få flere på samme opgave?

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Casper:
Synes det er mærkeligt med en begræsning på 3 tilbud, hvorfor kan man ikke få flere på samme opgave?

Det er nok uden tvivl en regel, som er lavet for at beskytte de firmaer, som bruger systemet, så de ikke sidder og laver tilbud i en uendelighed og kun sjælednt får en ordre hjem. At udarbejde tilbud kan indimellem godt være en krævende opgave og hvis der hver gang er 50 firmaer om budet giver det ikke så mange chancer for en ordre - og mon ikke mange firmaer så vil falde fra igen og finde et andet sted at hente deres opgaver? Det tror jeg.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:55

Casper:
Synes det er mærkeligt med en begræsning på 3 tilbud, hvorfor kan man ikke få flere på samme opgave?

Lige yderligere en bemærkning: For år tilbage (mener reglen blev ophævet for omkring 10 år siden), var det faktisk lov-bestemt, at folk som skulle have udført et stykke arbejde, kun måtte indhente tre tilbud.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:05

Ja det ser godt ud og mon ikke det bliver til de lidt mere seriøse, end amino freelancer er. Vil helt sikkert mene der er plads til begge services.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:07
Der er en trykfejl i dette link http://agera.dk/elektrker - det er nok en god ide at rette det. Fed side, og held og lykke med den. Bliver det synkroniseret med Amino, således man har samme brugernavn og password det samme sted.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)