Vi er to unge drenge på 19 og 20 år som går på et handels gymnasium i Aalborg. Vi kunne godt tænke os at sælge nogle t-shirts med tryk (Vores Logo/brand) på vores kommende hjemmeside. Vi har søgt meget på nettet om der var danske virksomheder der kunne trykke det for os?Men det bliver i sidste ende ret dyrt, hvis vi skulle få dem til at trykke det både prisen på tryk og prisen for t-shirten.
Derfor vil jeg gerne spørge jer, om i har nogle "kontakter" i udlandet fx. Kina, Indien Pakistan Litahuen osv. som vi kan købe billigere t-shirts af?
Kvaliteten på de t-shirts skal være ud over det sædvanelige, det sætter vi meget pris på. ;-)
I må meget gerne sende en mail til -> khial92@hotmail.com <-
Umiddelbart så kan du købe nogle t-shirts til rimelig priser hos LF Handel i Danmark. Dem har jeg brugt tidligere, så det vil jeg gøre og så vil jeg købe en brugt trykmaskine til at lave print på så er du i gang. Jeg tænker at du kan købe en brugt maskine igennem NS System hvis ikke I har prøvet det?
Nej desværre ikke i Danmark. Jeg kan huske jeg engang købte en skære maskine med skærefolie i Spanien. Det er godt 6 år siden og jeg kan ikke huske firmaet, men det var billigere end NS, så måske du kunne prøve at søge på noget lign. i f.eks. Tyskland, så kan du måske spare en del penge. Ellers prøv måske DBA.dk . Det kan være du kan slå noget op derinde som sælger noget brugt