Jeg har en del blogs, men de bruges dog mest til at skabe flere links til andre af mine hjemmesider. Du kan se nogle af de sider som jeg har, i min brugerprofil.
Jeg har ikke en checkliste, men jeg vil som sagt mene at du skal starte ud med at skabe indhold til siden. Det behøver ikke at være 10 lange posts, det kan sagtens være 3-4 små, men så længe at du skaber indhold i første omgang. Når det så er gjort, så kan du forsøge at blive medlem af et affiliate program, bliver du accepteret, så er det jo bare videre derfra. Det kan være relevante posts omkring en vare som du har set på en hjemmeside, f.eks. et par rigtig seje jeans. Husk selvfølgelig og henvise til disse jeans på den pågældende hjemmeside. :)
Du skal selvfølgelig også skabe links til siden, men du kan altid starte ud med et link i din signatur her på Amino.
Der er nok mange som ville gøre det på en anden måde, men dette ville være sådan jeg ville starte ud.
Ellers må du da i hvert fald have held og lykke, hvis din mor selvfølgelig siger OK.