Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er det vidst min tur til lidt feedback :D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er næsten færdig med min hjemmesidehttp://svømmebasen.dk/, der er en svømmeportal, som henvender sig til svømmere, svømmetrænere, livreddere og foreninger.

Jeg mangler dog nogle flere indlæg, at komme på alle de sociale medier, og at færdiggøre min liste over svømmehaller i Danmark.

Jeg vil dog gerne høre, om der er nogle, der vil komme med lidt konstruktivt feedback.

Taget i betragtning af, at jeg kun er 16 år gammel, synes jeg at min side er blevet rimelig god.

Hilsen Rasmus

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:24

Drop nu ÅØÆ i donæmenavnet, det er en af de ting man ikke skal gøre i forhold til Seo.. Men det er jo jeres eget valg

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:38

Nem og overskueligside :)

Hvad hedder det tema der er brugt ? :)

Synes det ser rigtig godt ud, men ja brug andet domæne end med Ø

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:40

Går udfra du har domænet http://svoemmebasen.dk/ så hvorfor redirecter det ikke til dit hoveddomæne? Ellers fin side.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:40

AngryBird:

Drop nu ÅØÆ i donæmenavnet, det er en af de ting man ikke skal gøre i forhold til Seo.. Men det er jo jeres eget valg

vh AB

Det er i hvert fald første step:-)

Siden er ellers flot syntes jeg - du har forstået vigtigheden i det skal være overskueligt.. Der mangler en masse artikler hvis du skal have noget SEO værdi, men du er igang kan jeg se.

Sidst bryder jeg mig ikke om menuen er lavet så der i toppen blot er adgang til forums, den bør måske tænkes sammen med artikel menuen..

men flot flot site og alderen taget i betragtning så bliv du endelig ved:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Det er en flot side! Jeg tror der er potentiale til mange besøgende. Yes  Her er et par forslag til forbedringer fra mig:

1. Når man går ind under "Find svømmehal" og klikker på danmarkskortet bliver man sendt videre til en større udgave af danmarkskortet. Fjern linket eller lav det om, så man ikke kommer væk fra siden. Det ville selvfølgelig også være smart, hvis man kunne trykke på landsdele/byer på kortet.

2. Når man kigger i menuen ser man først kun forskellige forums. Jeg fandt så ud af at man kunne klikke på overskrifterne f.eks. "Svømmere". Måske skulle du have et link til siderne i dine dropdown menuer også. Så der står "Artikler" og "Forum" når man har musen over en overskrift.

3. Udnyt pladsen lidt bedre på din hjemmeside. Ryk det hele lidt op, så der ikke er luft i toppen af siden, medmindre du vil have et logo eller andet der senere. Fjern evt. også reklamen på forsiden. Folk skal gerne have et godt indtryk, når de kommer ind på siden. Jeg sidder ved en lille skærm, så jeg skulle scrolle ned for at se de 4 billeder på forsiden. Hvis reklamen ikke var der, ville jeg kunne se dem med det samme. 

4. Prøv med andre baggrundsfarver/billeder. Selve siden er hvid og baggrunden er hvid med et gråt mønster. Jeg tror det vil se bedre ud med en lidt mørkere baggrund.

Mere

5. Du kunne måske spejlvende det store billede på forsiden, så personen svømmer den anden vej. Så vil tekstboksen ikke være over hovedet på svømmeren. Det gør nu heller ikke så meget, men du kunne jo lige prøve det Stick out tongue

Endnu mere

Når jeg har musen på "Find svømmehal" og trykker på Fyn, Sjælland eller Øerne kommer jeg til forsiden. Det må være en smutter. Jylland virker fint.

Tilmeldt 21. Jul 11
Skrevet kl. 16:45
Tilmeldt 21. Jul 11
Skrevet kl. 16:48

Tak for mange gode forslag. Vil helt sikkert ændre på de forskellige ting, som du nævner!

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:56

Hej Rasmus, utrolig flot side du har fået op der!
Godt at se en så seriøs ung mand!

Jeg kunne godt se at der kom et logo på oppe i venstrehjørne og så den grønne farve som er i bunden kunne du også få i toppen af siden, evt :)

Mvh.
Daniel

Tilmeldt 21. Jul 11
Skrevet kl. 16:58

Hej Daniel

Der skal helt sikkert et logo på siden :) Skal bare lige have fundet lidt tid til at lave det.

Tak for feedback.

Rasmus

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)