Det er en flot side! Jeg tror der er potentiale til mange besøgende.
Her er et par forslag til forbedringer fra mig:
1. Når man går ind under "Find svømmehal" og klikker på danmarkskortet bliver man sendt videre til en større udgave af danmarkskortet. Fjern linket eller lav det om, så man ikke kommer væk fra siden. Det ville selvfølgelig også være smart, hvis man kunne trykke på landsdele/byer på kortet.
2. Når man kigger i menuen ser man først kun forskellige forums. Jeg fandt så ud af at man kunne klikke på overskrifterne f.eks. "Svømmere". Måske skulle du have et link til siderne i dine dropdown menuer også. Så der står "Artikler" og "Forum" når man har musen over en overskrift.
3. Udnyt pladsen lidt bedre på din hjemmeside. Ryk det hele lidt op, så der ikke er luft i toppen af siden, medmindre du vil have et logo eller andet der senere. Fjern evt. også reklamen på forsiden. Folk skal gerne have et godt indtryk, når de kommer ind på siden. Jeg sidder ved en lille skærm, så jeg skulle scrolle ned for at se de 4 billeder på forsiden. Hvis reklamen ikke var der, ville jeg kunne se dem med det samme.
4. Prøv med andre baggrundsfarver/billeder. Selve siden er hvid og baggrunden er hvid med et gråt mønster. Jeg tror det vil se bedre ud med en lidt mørkere baggrund.
Mere
5. Du kunne måske spejlvende det store billede på forsiden, så personen svømmer den anden vej. Så vil tekstboksen ikke være over hovedet på svømmeren. Det gør nu heller ikke så meget, men du kunne jo lige prøve det 
Endnu mere
Når jeg har musen på "Find svømmehal" og trykker på Fyn, Sjælland eller Øerne kommer jeg til forsiden. Det må være en smutter. Jylland virker fint.