Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skrive god tekster på eng/dansk?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
- Min pointe er, at alle kommunikationsfolk har været gennem en uddannelse (enten på skolebænken eller livets egen udd), så hvorfor skulle en studerende med flair for sprog partout være dårligere end et kommunikationsbureau?

Som kommunikationsbureau kan jeg garantere at vi altid er bedre end en studerende. Alene af den grund at vi arbejder med kvalitetssikring, dvs. det er en arbejdsproces, hvor der er flere oversættere indblandet til at læse adskillige korrekturrunder på oversættelsen. Den studerende har sjældent nogen til at kigge sig over skulderen, hvilket kan være helt afgørende for, om en tekst /oversættelse får prikken over i´et.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:40
Min ven, som er indfødt englænder, sætter jeg til at skrive mine ting på engelsk?
Min ven, som er indfødt tysker, sætter jeg til at skrive mine ting på tysk?
Men jeg kender rigtig mange indfødte danskere, som ikke får lov til at skrive mine ting på dansk. Her står jeg nemlig fast på min kvalitet.

Ovenstående er argumentet for, at jeg altid bruger uddannede translatører, når jeg får lavet oversættelser. Hvis man får lavet en middelmådig oversættelse, bliver den leveret i et middelmådigt sprog, og sender derfor et middelmådigt signal. Det er en skam, når jeg nu gør så meget ud af at få det helt rigtige udtryk frem på dansk.

Kenneth:
Jeg vil gerne give tilbud på din danske sprogvask, men jeg kan ikke binde mig til en artikel hver anden dag.
Disse vil blive leveret til dig indtalt, eller som kort tekst, derefter skal du omskrive dem til artikler.

Det, du efterspørger her, er rent faktisk journalistisk arbejde af en art, hvor journalistforbundets vejledende pris for freelancere ligger på den gale side af en tusse i timen.

God arbejdslyst.

mhv Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:54
Dato: 15-05-2007 08:41:03 Forfatter: Martin Denker / www.DenkerMedia.dk
Du kan heller ikke købe en kvalitetssofa i Ikea, men hvis du er indstillet på at give lidt mere for sofaen, får du både kvalitet og design, hvis du køber den i Interstudio. På samme måde er det med oversættelser; man får hvad man betaler for.

Den sammenligning var ikke så god, det er jo netop det der gør Ikea til en maga succes, nemlig at de sælger god kvalitet til 100 kr. i timen :-))

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 10:00
Hej Kenneth

Jeg er studerende på en handelsskole på andet år. Her har jeg bl.a. Engelsk på A niveau. Jeg kan lave oversættelserne for dig til en fair pris på 150 kr. i timen.

Du kan se en smagsprøve på mit engelsk her:

Newravio is a company dedicated to designing interactive web solutions for the whole world. We seek to provide solutions that exceed our client’s expectations and requirements. By combining modern and stylish designs with dynamic and secure codes, we create a unique solution for each and every client.

Taking a different approach to the majority of faceless corporate design houses, the solutions you receive for your business - no matter how complex or simple - will be user friendly, functional, secure and unique. We do not deliver anything that we ourselves are not completely satisfied with.

By exploring the limits of astonishing web design and never taking the easy and simplistic approaches like many design companies, we aim to produce eye catching and interesting products. As a Danish based company, we are very proud of being able to compete in the international world of web designing. Are you confident with the fact that we take your interactive identity in our hands, and feel that we are able to make your requirements come true, then feel free to contact us.  

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 10:09
Natalia er iværksætter som os andre, og har været igang i et års tid. Hun oversætter fra dansk til engelsk, tysk og russisk (og måske endda fransk hvis jeg husker rigtigt) og tilbage igen.

Jeg har ikke haft brug for hende til web/it men send hende en mail.

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 10:36
- Den sammenligning var ikke så god, det er jo netop det der gør Ikea til en maga succes, nemlig at de sælger god kvalitet til 100 kr. i timen :-))

Der er ingen tvivl om, at Ikea har succes med at sælge deres varer. Alene af den grund at vi i Netto-Danmark elsker at købe billigt ind.
Men jeg vil stadig vove den påstand, at du får væsentlig bedre materialer og dermed en bedre kvalitet, når du køber en sofa i Interstudio fremfor Ikea. Hos Interstudio (nej, jeg har ikke aktier i firmaet) får du samtidig kyndig rådgivning og vejledning om indretning, korrekt brug af belysning m.v. Det er sjældent at de ved så meget om dette i Ikea.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)