Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Joomla død?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har søgt på Amino, Udvikleren, Eksperten, Joomla.org m.m., for at finde en som kan hjælpe mig med mit opsatte JomSocial. Skal have kodet nogle ting og sager ind i, fra mit nuværende ikke-joomla site.

Men har har fået 1 respons. Men som desværre ikke havde forstand på JomSocial. Hvilket klart ville være en fordel.

Jeg tænker, at Joomla måske er ved at være dødt eller har folk så fantastisk travlt at de ikke kan tage flere opgaver ind? :-)

Søger stadig en til at udvikle videre på mit JomSocial.

Bedste hilsner

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joomla er bestemt ikke dødt, de udvikler sig hele tiden og der er lige kommet en ny version 2.5.

Den danske del af joomla forummet er ret dødt, der er ikke meget respons der :-(

jeg ville kontakte Redweb, de kan helt sikkert hjælpe dig. ellers kan du måske kontakte jomsocial support, så måske kan guide dig igennem ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:02

Nej - Joomla er ikke død. Langt fra. Vi driver og vedligeholder en række joomla communities i præcist Jomsocial og kan helt sikkert hjælpe dig.

Læs mere på vores hjemmeside, send en mail til kontakt@hoeks.dk, eller ring på 51 93 70 17.

Vi ser frem til at høre fra dig.

ps. Og ja, vi har haft for travlt til at tage nye kunder ind i en periode, men vi har fået forstærkninger og har nu god plads i kalenderen igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Secret Service:
Jeg tænker, at Joomla måske er ved at være dødt eller har folk så fantastisk travlt at de ikke kan tage flere opgaver ind? :-)

Joomla! har aldrig været stærkere eller bedre. Men WP har fået overtaget med de hurtige oprettede og knap så seriøse og længrelevende sider, hvorimod Joomla! bliver brugt til stadig flere og flere store og seriøse sider. Det er er i hvert faldmin terori om hvorfor der ikke er så meget skriveri og hjælp at hente som der har været førhen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Secret Service:

Joomla! har aldrig været stærkere eller bedre. Men WP har fået overtaget med de hurtige oprettede og knap så seriøse og længrelevende sider, hvorimod Joomla! bliver brugt til stadig flere og flere store og seriøse sider. Det er er i hvert faldmin terori om hvorfor der ikke er så meget skriveri og hjælp at hente som der har været førhen

Da mit indlæg åbenbart er faldet en for brystet og afstedkommet en stjerne, vil jeg da gerne præcisere, at jeg mener man sagtens kan lave en seriøs side i WP og der findes rigtige mange gode og lækre sider med dette CMS.

Min pointe var, at da det utroligt nemt at gå til er der rigtig mange, der hurtig banker en side sammen og tror de kan erobre internettet, men som efterfølgende ikke får taget sig sammen til at gøre mere ved deres side.. Derfor er der ufattelige mange halvfærdige, useriøse,mangelfulde og ikke mindst ens udseende sider i WP.

Men derved ikke sagt, at WP ikke er et godt og brugbart CMS - for det er det bestemt. Og rigtige mange får også det maksimale ud af at bruge det med lidt fantasi og seriøst arbejde. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:17

Vi er som verdens største dedikeret Joomla konsulenthus med base her i DK i hvert fald bevis for at Joomla langtfra er dødt og heller ikke i DK :)

Du skal være velkommen hvis du har behov for hjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Ronnikc:

Vi er som verdens største dedikeret Joomla konsulenthus med base her i DK i hvert fald bevis for at Joomla langtfra er dødt og heller ikke i DK :)

Du skal være velkommen hvis du har behov for hjælp.

Ja, du virker i hvert fald aldrig død, tværtimod - selvom udseendet kan snyde lidt! Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:08

Lol ;)

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:43

Brian: Jeg er helt enig i din første betragtning. Wp er så nemt at konfigurere og komme igang med, at det er en naturlig begynderplatform - så snart man skal have et rigtigt cms, så kommer Drupal, joomla eller et 3.  system ind i billedet.

Helt personligt er jeg godt træt af WP-site. Det er forskellige skins der benyttes, men de ligner alle sammen hinanden så meget, at vi nærmest er tilbage til de gamle frontpage, hvor de grimme dansende frøer muligvis er blevet kønnere, men skabelonen er fuldstændig ens. Det er min mening - rate me as you like!

On topic: Dit problem med manglende support herinde har nok nærmere været din tråd. Du fortæller intet om dit problem, hvad det er du skal have hjælp til eller noget som helst andet der kan få folk til at hoppe på krogen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)