har også været glade for dem det seneste år, men der er noget med udbetaling af sidste rate der endnu ikke var kommet efter 2 mdr (efter de normale 45 dage)
Har haft en laaang mail samtale med dem, men vi valgte at stoppe samarbejde, jeg kan absolut ikke anbefale dem mere desværre
Er helt enig med Jesper... Kan ikke lige følge at du mener Mikkelsen er bedre end Adservice, men vi er allesammen forskellige ..
Vil dog stadig holde fast i min Top 3 og upcomings ..
Det mest nedern med Adservice oh EuroAds er at man har ikke bare har 1 login til alle lande.. men ellers et godt valg af netværk... Igen spild tid at skal sidde og logge ind og ud i forhold til bla. Guava, men er vel bare en vane :-)
Man skal passe på ikke at bruge for meget tid med at lede kampagner igennem hos 1000 netværk og se hvilken splitpris er den bedste på dgaen..
Men, det er jo ikke alle netværk der har alle slags kampagner? Der er jo visse kampagner der er at foretrække, hvis man f.eks. har et website om interiør så er det nok ikke så nærliggende med protein pulver, pointshop, Online games osv.
Man, skal da netop have fingeren på pulsen og følge med de forskellige netværk, ofte kan man hvis man er en god affiliate jo netop gå ind og forhandle på leads.
Det med at en god affiliate forhandler om priser er jeg dog ikke helt enig i..
En god affiliate er opmærksom på hvilke priser andre har men hvis jeg har et godt samarbejde med min top 3 netværk giver jeg simpelthen ikke bruge tid på at skrive eller ringe til dem for at få 5-10 kr ekstra da jeg har set det hos andre , hvis jeg i forvejen har et godt samarbejde med dem ( udbetaling til tiden, gode kampagner osv)
Men sådan er vi jo så forskellige..
Det vigtigste for mig er kommunikation , punktlige udbetalinger og at det er et samarbejde og ikke en-vejs kommunikation fra netværkets side..