Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guava Media- et godt affiliatenetværk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Nu har der hersket en del uro i affiliate branchen her på det sidste og hvem skal man vælge som affiliate netværk og betro sine optjente penge ?

Det er især svært som ny i branchen at vide hvor finder man de bedste kampagner, højeste splitpriser, og fremfor alt hvem udbetaler til tiden ?

Jeg har prøvet dem alle og nogle er gode mens andre syntes jeg er splid tid.

Den største positive oplevelse har jeg dog fået igennem det sidste års tid med Guava Media

For første gang har jeg mødt et team af folk som rent faktisk lytter til forslag, forbedringer, kampagneforslag, nye tiltag m.m og som sætter action bag det de lover.

Nu har jeg det sidste års tid fulgt dem tæt og kan se at de får bedre og bedre fat og kvaliteten af kampagnerne er høje, gode splitpriser og kommunikationen er hurtig og effektiv.

Der er kun 2-3 andre netværk som er på linie med dem , men mener helt sikkert at de vil overhale andre når først man prøver dem og ser deres kunnen.

En af de bedte ting er at der er udbetalingsgaranti selvom annoncøren ikke betaler og hvem vil ikke gerne sikre sine penge i denne usikre branche ?

Jeg har ALDRIG på noget tidspunkt i over det år jeg har brugt dem oplevet at betalingen var forsinket, hvilket giver mig ro i sindet.

Vi har allesammen foirskellige meninger og holdninger men udfra mit synspunkt er dette p.t  i Top 3  om Danmarks bedste affiliate netværk .

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Selvom jeg ikke bruger Guava pt. så er det uden tvivl en af de rigtig fine affiliate netværk. Og stor ros for dit affiliate link, en sand affiliate skal selvfølgelig klemme det ind overalt.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:26

Hvor store er de i Danmark i forhold til adservice og mikkelsen f.eks ?

Så lige jeg faktisk var bruger hos dem :)

Men aldrig brugt dem

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:31

Jesper Sølund:
Og stor ros for dit affiliate link, en sand affiliate skal selvfølgelig klemme det ind overalt.

Omend at det fantastisk objektive indlæg måske kunne tænkes at bære bare lidt præg af at han sidder og høster dollars på den led Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes Tradetracker, Euroads, Adservice og Guava er i toppen i DK. Partner-Ads er også gode men mangler lidt for at nå helt derop.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:40

Og synes jeg bestemt også vi er værd at nævne, NAMoffers, selvom vi måske ikke er de blandt de største, men vi er godt på vej og har en super support/service til ALLE Aminoer :)

www.namoffers.com

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:58

Martin- nu vil jeg meget gerne slette det igen hvis du ikke stole på objektiviteten i mit indlæg.

Articoli: Efter min mening er Top 3 i Guava, Adservice og Euroads..

Upcoming : Partner-ads, Mikkelsen, IQ og Orville

Nu var det udfra min egen personlige mening og oplevelser med stort set alle netværk der p.t er på markedet...

Men med Top 3 er du sikret den bedste variation i  kampagner og måske krydret med et max 2 af de andre så er du dækket helt ind og andre netværk er overflødige og spild af tid efter min mening..

Man skal passe på ikke at bruge for meget tid med at lede kampagner igennem hos 1000 netværk og se hvilken splitpris er den bedste på dgaen..

Brug tiden på din forretning og ikke på at diskutere 2 kr mere i lead fordi et af de andre har det til den pris.. Det er gynger og karuseller...

Brug tiden fornuftigt og vælg dine netværk med omtanke .. De garvede i gamet vil sikkert give mig ret .

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:01

Jeg er ikke helt enig, ang adservice.. Har brugt dem over et år, men de halter da godt nok bagefter nu.. Har afsluttet mit samarbejde med dem i sidste uge.

Bruger nu mikkelsen og ved at finde flere spændende netværker

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:24

På hvilken måde halter Adservice efter? Er det deres gode service, eller gode lead priser, eller ganske fine system? :-)

(jeg kan godt lide adservice)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:25

Articoli.dk - tilføj link:

Jeg er ikke helt enig, ang adservice.. Har brugt dem over et år, men de halter da godt nok bagefter nu.. Har afsluttet mit samarbejde med dem i sidste uge.

Bruger nu mikkelsen og ved at finde flere spændende netværker

Hvad er du utilfreds med? Jeg spørger fordi jeg selv kun har haft gode oplevelser. Hvis det er omkring slettede leads og den slags, så foregår det jo mest fra annoncørens side.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)