Nu har der hersket en del uro i affiliate branchen her på det sidste og hvem skal man vælge som affiliate netværk og betro sine optjente penge ? Det er især svært som ny i branchen at vide hvor finder man de bedste kampagner, højeste splitpriser, og fremfor alt hvem udbetaler til tiden ? Jeg har prøvet dem alle og nogle er gode mens andre syntes jeg er splid tid. Den største positive oplevelse har jeg dog fået igennem det sidste års tid med Guava Media For første gang har jeg mødt et team af folk som rent faktisk lytter til forslag, forbedringer, kampagneforslag, nye tiltag m.m og som sætter action bag det de lover. Nu har jeg det sidste års tid fulgt dem tæt og kan se at de får bedre og bedre fat og kvaliteten af kampagnerne er høje, gode splitpriser og kommunikationen er hurtig og effektiv. Der er kun 2-3 andre netværk som er på linie med dem , men mener helt sikkert at de vil overhale andre når først man prøver dem og ser deres kunnen. En af de bedte ting er at der er udbetalingsgaranti selvom annoncøren ikke betaler og hvem vil ikke gerne sikre sine penge i denne usikre branche ? Jeg har ALDRIG på noget tidspunkt i over det år jeg har brugt dem oplevet at betalingen var forsinket, hvilket giver mig ro i sindet. Vi har allesammen foirskellige meninger og holdninger men udfra mit synspunkt er dette p.t i Top 3 om Danmarks bedste affiliate netværk . |
Selvom jeg ikke bruger Guava pt. så er det uden tvivl en af de rigtig fine affiliate netværk. Og stor ros for dit affiliate link, en sand affiliate skal selvfølgelig klemme det ind overalt.