Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords og Adsense permanent lukket !!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak jeg vil prøve at lurer facebook :)

Ved du hvordan priserne er på facebook i forhold til adwords ?

ligger de meget ens eller ?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:53

Articoli.dk - tilføj link:

Andre der har modtaget denne mail ? Der må være en stor ændring i de nye politiker, men gider ikke bruge tid på at læse den igennem, hvis jeg ikke kan få åbnet op igen. Har dog sendt dem en mail og håber på svar.

Det er altid en MEGET god ide, at læse betingelserne igennem når man handler med virksomheder eller enkeltpersoner; også selvom ens konto er lukket - det kunne jo være, at du ville få nemmere ved at åbne den igen (det ville desuden gøre din mail til dem mere kompetent...)

Adsense: Jeg ville så nu her tjekke op på min adsense kampagner, men der er så også lukket helt ned for aktivitet, jeg har haft adsense i ca 14 dage og har ikke klikket på bare en enkelt kampagne i de 14 dage ! Jeg blev banned for flere år tilbage og fik så igen åbnet en konto, men nu er den så også væk..

At du tidligere har fået en lukket konto og så oven i hatten tillader dig at klikke på dine egne annoncer igen, er jo nærmest at bede dem om at lukke din konto. 

Og som BruunMedia er inde på, så har du ikke overholdt deres programpolitikker, idet dit indhold ikke er dit eget.

Som jeg læser din udlægning af historien, er det hele selvforskyldt (just saying...).

/JG

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:07

JesperG:
At du tidligere har fået en lukket konto og så oven i hatten tillader dig at klikke på dine egne annoncer igen, er jo nærmest at bede dem om at lukke din konto. 
JesperG:
jeg har haft adsense i ca 14 dage og har ikke klikket på bare en enkelt kampagne i de 14 dage !

Hejsa,

Ja det er helt sikkert ikke smart med autogeneret indhold.. Men han påpejer altså at han IKKE har klikket på sine egne annoncer!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 20:08

JesperG:

... At du tidligere har fået en lukket konto og så oven i hatten tillader dig at klikke på dine egne annoncer igen, er jo nærmest at bede dem om at lukke din konto. 

Læs lige teksten igen :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:08

Google er meget striks på hvordan du bruger deres Affiliate system. Hvis de har den mindste mistanke om at du bruger affiliate på en side som du ikke er tilladt, eller at du klikker på dine egne reklamer, eller at du gør noget imod deres politik/regler.

Så lukker de din konto permanent, for at du ikke "bare" åbner den igen, og fortsætter.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 20:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

akitao.dk:

JesperG:
JesperG:
jeg har haft adsense i ca 14 dage og har ikke klikket på bare en enkelt kampagne i de 14 dage !

Hejsa,

Ja det er helt sikkert ikke smart med autogeneret indhold.. Men han påpejer altså at han IKKE har klikket på sine egne annoncer!

Tobias G:

JesperG:

... At du tidligere har fået en lukket konto og så oven i hatten tillader dig at klikke på dine egne annoncer igen, er jo nærmest at bede dem om at lukke din konto. 

Læs lige teksten igen :)

Nej ok, sorry læste forkert - men i øvrigt lyder det bare meget som teenageren, der har fået klamydia og fortæller lægen at kondomet sprang i tusind stykker...

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:16

Hej Articoli,

Svaret kunne meget vel findes i et af dine andre indlæg hvor du skriver følgende:

"Mine adsense reklamer omhandler jo sko, men de adwords kampagner der skal få besøgende til siden kommer så via f.eks hp computer som søgeord"

Har selv for flere år siden fået en advarsel for samme nummer!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:35

Jesper: Nu er jeg en voksen herre på snart 30 der absolut ikke er så tåbelig og lave samme fejl som jeg gjorde da jeg var 19 !! Jeg har IKKE klikket på mine kampagner og intet lavet ulovligt i forhold til adsense

Min adwords har fungeret fint og som den skulle i over 1 år, men så har jeg åbenbart inket til en side der var mod deres politik og så var der lukket.

Jeg har nu oprettet annoncer på Facebook istedet og håber det kan gøre lidt

Iøvrigt noget der ved hvordan men betaler forud på facebook så de ikke bare tømmer min konto helt ?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:37

Akitao: Ja det er netop der jeg også har været i tvivl da min artikeldatabase har meget forskelligt indhold, så derfor det indlæg du henviser til :)

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:56

Iøvrigt noget der ved hvordan men betaler forud på facebook så de ikke bare tømmer min konto helt ?

Det gør du ikke. Du kan sætte et maks for hvor mange penge der må bruges hen over en given periode, så hæver de aldrig mere end dit maks. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)